خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

شهدا انقلاب را مقابل هجمه های دشمنان بیمه کرده اند

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت:شهدا با قطره قطره خون خود انقلاب شکوهمند اسلامی را در مقابل هجمه های دشمنان داخلی و خارجی بیمه کرده اند.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۳۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، سرهنگ ذوالفقاری در جمع مردم شهیدپرور مهدیشهر در حسینیه اعظم این شهرستان اظهار کرد: شهدا بزرگترین سرمایه این مملکت هستند؛ بنابراین گرامی داشت آنان به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای کمتر از شهادت نیست.

وی در ادامه گفت:شهدا همچون چراغی هستند که چگونه رسیدن به خدا وراه رسیدن به پروردگار  را با رفتن وکردارخود به ما نشان دادند.

ذوالفقاری بیان کرد: اگر امروز امنیت در کشور برقرار است مدیون خون پاک شهدا هستیم که رفتند تا خدشه ای به کشور و نظام اسلامی وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: این شهدا بودند که با قطره قطره خون خود انقلاب شکوهمند اسلامی را در مقابل هجمه های دشمنان داخلی و خارجی بیمه کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، شهادت را از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و مقدس ترین مفاهیم معارف الهی بیان کرد و گفت: شهادت اوج کمال انسانی است, زمانی که یک جا تمام هستی خود را در راه خدانثار می کند و به دریای بیکران هستی می پیوندد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها