خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی میامی:

انتخابات شورای هیئات مذهبی میامی برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات اسلامی میامی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی گفت: واجدین شرایط که آمادگی نامزد شدن را دارند به این اداره مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۹۳۶۷۷۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

حجت‌الاسلام مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ضمن اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در تاریخ پنجم آبان ماه سال جاری افزود: شورای هیئات مذهبی نهادی مردمی متشکل از مسئولان هیئات مذهبی هر شهرستان است که با برگزاری انتخابات بین مسئولان هیئات مذهبی شهرستان برگزار می‌شود و تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت تحت حوزه دین و فعالیت های فرهنگی می پردازد.

وی افزود: هدف از تشکیل این شورا ساماندهی هیئات مذهبی و نقش آفرینی برای کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد انسجام و وحدت در فعالیت های هیئات مذهبی، تغذیه فکری جامعه هدف، آسیب شناسی شئون فرهنگی مناسبت های مذهبی و. .. است.

بخشی با بیان این که مسئولان هیئات مذهبی تا تاریخ ۱۸ مهر ماه جاری برای نامزد شدن مهلت دارند، گفت: شرایط نامزد های شرکت کننده در انتخابات التزام عملی به ولایت فقیه،تابعیت جمهوری اسلامی،عدم سوءسابقه کیفری،رعایت شئون و حسن شهرت، متاهل، عدم وابستگی به جریانات منحرف فکری، حداقل تحصیلات دیپلم، توانایی جسمی و فرصت کافی برای انجام امور محوله، سکونت دائمی در شهرستان، حداقل سن ۲۵ و حد اکثر ۶۵، داشتن مجوز فعالیت هیئت مذهبی از سازمان و ارائه کارت پایان خدمت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی میامی با بیان اینکه این شهرستان ۸۸ هیئت مذهبی دارد، گفت: فقط هیئت هایی می توانند در انتخابات شرک کنند که در سامانه تشکل های دینی (طوبی) ثبت شده باشند لذا از همه مسئولان هیئات درخواست داریم هرچه سریع تر نسبت به ثبت هیئات مذهبی در این سامانه اقدام کنند.

مسئولان هیئات مذهبی برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۳۳۲۶۲۲۷۰۲ و یا ۰۹۱۹۳۷۵۱۳۲۶ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها