سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان نمین از آمادگی خود برای بسیج نیروها و امکانات برای حل زودتر این مشکل خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۶۸۴۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

آمادگی سپاه نمین از رفع مشکل فع قطعی آب در نمین

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، صبح دیروز بود که خبر رسید لوله انتقال آب در مسیر قره چناق دچار ترکیدگی شده است و چند ساعت بعد آب شهر نمین قطع شد.

 در ابتدا به نظر می رسید این مشکل به زودی رفع شود، ولی با وجود تلاش زیاد مسئولین و به دلیل سست بودن زمین، بارندگی های مداوم، کهنه بودن لوله ها که از سال 1366 نصب شده اند و از طرفی فشار قوی آب، تعمیرات خط لوله انتقال آب با کندی روبرو شده است و پس از گذشت حدود 24 ساعت همچنان آب شهر نمین قطع می باشد.

  برای تامین آب شربِ اهالی شهر نمین، تانکرهایی در چند نقطه از شهر مستقر شده اند ولی گزارش های رسیده حاکی از آن است که به دلیل کمبود تانکرها بسیاری از اهالی نتوانسته اند به آب شرب دسترسی پیدا کنند.

 مدیر آب و فاضلاب شهرستان نمین در این رابطه اظهار داشت: مشکل پوسیدگی لوله ی خط انتقال چندین سال است که در شهرستان نمین احساس میشود و بارها در سال های گذشته به طرق مختلف بیان شده بود ولی به خاطر هزینه بالا می بایست از اعتبارات ملی استفاده میشد.

رنجبر گفت: امسال با تلاشهای مسئولان شهرستان و پیگیری نمایندگان نزدیک به 50 میلیارد ریال از محل منابع ملی به این امر اختصاص داده شده است.

 در این راستا سرهنگ شاپور حسن زاده فرمانده سپاه نمین در محل ترکیدگی لوله انتقال آب حضور یافت و از آمادگی خود برای بسیج نیروها و امکانات برای حل زودتر این مشکل خبر داد.



آمادگی سپاه نمین از رفع مشکل فع قطعی آب در نمین

خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل از نمین، یوسف یادگاری

ارسال نظرات