خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

پای قدرتمند خود را نباید با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض کنیم

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ما اگر بخواهیم خواسته‌های ملی خود را دنبال کنیم باید داشته‌های خود را پیدا کنیم، گفت: باید با قدرت روی پای خود بایستیم و پای قدرتمند خود را با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض نکنیم .
کد خبر: ۸۹۳۷۵۷۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

پای قدرتمند خود را نباید با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض کنیمحجت‌الاسلام محمد باقر برقراری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به اینکه ترامپ سخنگوی کاخ سفید و هیئت حاکمه بر آمریکا است، اظهار داشت: صحبت‌های ترامپ قائم به شخص و قائم به فرد نیست و این تفکری است که در سیاست مرموزانه کاخ سفید همچنان وجود داشته است .

وی با بیان اینکه تفکر آنها مبارزه با اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: این امر برای از بین بردن جمهوری اسلامی است که نمادی از عزت اسلام و قرآن است.

امام جمعه ملایر تصریح کرد: استکبار این تفکر را از بدوشکل‌گیری انقلاب اسلامی بلکه قبل از شکل‌گیری انقلاب دنبال می‌کرد و در طول این سال‌های متمادی دولت‌های آنها دنبال سرنگون کردن نظام اسلامی بودند .

وی افزود: همانطور که اخیرا جان کری نیز گفته است باید برجام را حفظ کرد به خاطر اینکه منافع ما را برجام تامین می کند؛ و آنها اگر تعهدی هم با نظام اسلامی می بندند برای این بود که در قالب این تعهدات بتوانند به اهداف خود برسند .

برقراری با بیان اینکه دشمنان با جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد شدند،  گفت: آنها خواستند یک تعهدی هم داشته باشند و در ایام مذاکرات در عرصه جهانی تلقین می کردند که ما بودیم که ایران اسلامی را به زانو درآوردیم و سر میز مذاکره حاضر کردیم .

وی با اشاره به اینکه نگاه آنها به میز مذاکره و برجام یک طعمه بود، گفت: اگر می‌بینید که ترامپ به این تعهدات پایبند نیست، اولا تفکر، تفکر هیئت حاکمه آمریکا سنا، کنگره، کاخ سفید و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: آنها به اندازه‌ای در این تعهد و برجام دست و پای ایران اسلامی را بسته است و فناوری هسته ای ایران را به نوعی دچار رکود کرده و از آن سرعت اولیه اش باز داشته است  اما به این حد و اندزه راضی نیستند و دنبال این هستند تا پای نظام قدرتمند را در فناوری هسته ای و عرصه های دیگر فلج کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری بیدار و هوشیار است و وقتی مقام معظم رهبری فرمودند اقتصاد مقاومتی یعنی ما باید روی پای خود بایستیم .

برقراری با بیان اینکه ما اگر بخواهیم خواسته‌های ملی خود را دنبال کنیم باید داشته‌های خود را پیدا کنیم، افزود: باید با قدرت روی پای خود بایستیم و پای قدرتمند خود را با عصای پوسیده آمریکایی‌ها عوض نکنیم .

وی با اشاره به آموزه های امام (ره) گفت: هر وقتی که آمریکایی‌ها با یک مجموعه ای در داخل مخالفت کردند، بدانید آن مجموعه کارآمد است و قدرتمند و استخوانی در گلو و خاری در چشم دشمن است و امروز روی مجموعه سپاه انگشت گذاشته‌اند هرچند آنها سپاه قدس را در سال 2007 تحریم کردند اما باز نمی توانند ببینند این نظام اسلامی و سپاه قدرتمند است .

امام جمعه ملایر با اشاره به دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس گفت: اشک چشمشان در جلوی دوربین‌های بین المللی جاری شد و ذلت و خواری خود را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند و وقتی یک جوان پاسدار تازه رشد کرده به دست دست‌پروده‌های آمریکا، داعش می افتد همچنان سینه سپر و قامت استوار در مقابل این جلادان زمان و یزیدیان می ایستد و سر خم نمی کند .

وی افزود : دشمنان از این نیرو و انرژی و از این ظرفیت واقعا می ترسند و می خواهند که این را با داعشی که خود به وجود آورده‌اند مقایسه کنند اما دنیا بیدار و هوشیار است و باید این قدرت را ملت همچنان حفظ کنند و این سپاهی که تمام هستی خود را برای عزت نظام و مردم مصروف کرده است باید مورد حمایت دولت و ملت قرار بگیرد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات