سید ساجد یعقوبی
بیانیه شورای بسیج فرهنگیان استان اردبیل:
بیانیه شورای بسیج فرهنگیان استان اردبیل در خصوص محکومیت یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا
کد خبر: ۸۹۳۷۸۶۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

محکومیت یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، انقلاب اسلامی الهام بخش با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای و ایثارگری‌های شهدا به داد مردم و بصیر و حرکت توفنده خویش بار دیگر حقانیت خویش را در جهان به اثبات. و در میان هیاهوی تبلیغات مسموم کننده استکبار جهانی این صدای رسا و حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بود که خوی استکباری و عهد شکنی سردمداران استکبار جهانی را برای جهانیان روشن نمودند که امروز بیش از هر زمان دیگر پیش‌بینی و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه ما در خصوص برجام و نتایج مذاکرات و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها به وضوح آشکار شده است‌.

سخنان سخیف و نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا در خصوص برجام و ملت بزرگ ایران ضمن آشکار نمودن بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها موجب افزایش ایمان و عزم راسخ اتحاد مردم ایران در راه مبارزه با استکبار و ضرورت تقویت بنیه دفاعی، حمایت از فرزندان ایثارگر و شایسته ملت ایران یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز علاوه بر تامین امنیت ایران عزیز موجب تقویت محور مقاومت در منطقه و زمینگیر نمودن فرزند نامشروع استکبار و مزدوران و تکمیلی (داعش) شده اند.

اکنون برای سیاستمداران جهانی برخی همپیمانان آمریکا آشکار شده که مواضع و رفتارهای نابخردانه حاکمیت آمریکا موجبات افزایش نگرانی جهانیان از امنیت خویش گردیده است و در مقابل کمک های انقلاب اسلامی به ملت های منطقه در مقابله با گروه ها و شبکه های تروریستی ایجاد شده توسط استکبار جهانی امنیت مردم منطقه و جهانیان را تامین می نماید.

ما فرهنگیان استان اردبیل با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرمایند:
《 آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران برای مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود خواهد ایستاد و در مسائل مهم مربوط به منابع ملی، عقب نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی... این را بدانند در قضیه برجام هر حرکت غلت نظام سلطه با عکس العمل جمهوری اسلامی روبه‌رو و مواجه خواهد شد.》

ضمن اعلام انزجار از یاوه گویی های رئیس‌جمهور آمریکا آمادگی مقابله با هرگونه حرکت استکبار جهانی علیه ملت ایران را اعلام داشته و عزم راسخ خویش در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و تداوم آرمان‌های شهدا تاکید می نماییم.

شورای بسیج فرهنگیان سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل

ارسال نظرات