خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

عربده های ترامپ نوعی بازی سیاسی است

نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا گفت: چالش هایی از قبیل بحث واگرایی دینی و تفکر غربی به منظور ضربه زدن به اسلام و البته جمهوری اسلامی است که با این وجود اگر مسئولین با مردم و سپاه همدل و همراه شوند می توانند دشمن را عقب بنشانند و توطئه هایشان را در هم بشکنند.
کد خبر: ۸۹۳۸۶۰۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
حجت الاسلام امیری نژاد نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص سخنرانی‌های رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور بهتر از هرکس دیگری از وضعیت موجود آگاه است و آنرا رصد می‌کند و توطئه گرانی که به دنبال فرصتی برای نفوذ هستند با سخنرانی وحدت بخش رئیس جمهور در پی نطق تحقیر آمیز ترامپ متوقف شدند.
امیری نژاد در ادامه گفت: طبق آنچه که امام علی (ع) در نهج البلاغه فرمودند: "اگر عرصه را خالی کنند، دشمن به میدان آمده و حمله می‌کند" باید در میدان ماند و عرصه را بیش از پیش بر دشمنان تنگ کرد.
وی همچنین تبیین کرد: صحبت‌های شتابزده رئیس جمهور درخصوص خزانه خالی، گزارش‌های صد روزه و برخی مشکلات برجام، متاسفانه سبب بروز ضعف‌های مدیریتی کشور و آشکار شدن آن‌ها برای دشمن شده است.
امیری نژاد افزود: این شتابزدگی در تبیین بعضی مسائل از زبان برخی مسئولان موشک دشمن را برای تاخت و تاز بیشتر و سریعتر به ایران پر کرده است که در این میام مسئولین می‌دانند که با مردم بودن و در کنار ملت قرار گرفتن برایشان بهتر خواهد بود در حالی که توجه چندانی به آن ندارند.
نمایندگی، ولی فقیه سپاه بوئین زهرا تصریح کرد: چالش‌هایی از قبیل: بحث واگرایی دینی و تفکر غربی که به منظور ضربه زدن به اسلام و البته جمهوری اسلامی است که با این وجود اگر مسئولین با مردم و سپاه همدل و همراه شوند می‌توانند دشمن را عقب بنشانند و توطئه هایشان را در هم بشکنند.
وی در ادامه اضافه کرد: هر چند که در این میان سند‌ها و توافق نامه‌هایی هم به امضا می‌رسند، اما این همراهی همه جانبه نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.
امیری نژاد در بخش پایانی اذعان کرد: عربده‌ها و تهدیدات ترامپ تنها یک بازی سیاسی است چرا که بار‌ها پیام حمله به کره شمالی را داده و اگر واقعیت داشت می‌بایست تاکنون کره شمالی درگیر جنگ با آمریکا باشد.
وی همچنین ابراز کرد: تلاش‌های دشمن در این سه دهه از جمله فتنه ۸۸، تحمیل جنگی هشت ساله و دوران دفاع مقدس و همچنین آغاز جنگ نرم و روانی تقریبا برایشان بی ثمر بوده و خودشان نیز آگاه هستند که اگر باز هم اینچنین مقاصدی داشته باشند با مشت آهنین ملت روبه رو خواهند شد.
۱۰۰۶/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها