خبرهای داغ:
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزشی

دیدار مسئولین ورزش شهرستان شاهرود با خانواده شهدا ورزشکار+عکس

در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود با خانواده شهیدان رحیمیان و مشتاقی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۳۹۰۶۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان به اتفاق مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود و جمعی از روئسای هیات ورزشی با خانواده شهدای ورزشکار، مجید رحیمیان و بهروز مشتاقی دیدار کردند.
در این دیدار محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست عنوان کرد: شهدای ورزشگار الگوی پهلوانی در کنار قهرمانی برای جوانان ما هستند و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه رشد دهیم.
وی با بیان اینکه تلاش ما در ورزش این است تا روحیه پهلوانی و ایثارگری را به جوانان منتقل کنیم گفت: این افتخار است که می‌توان از طریق ورزش و در میادین بین المللی پرچم جمهوری اسلامی را برافراشت و تصاویر قهرمانان ملی که همان شهدا هستند تا ورزشکاران با افتخار به دست بگیرند و فرهنگ ارزشمند خود را به دنیا عرضه کنند و نشان دهند و این خود ترویج این فرهنگ در سطح ورزشکاران کشورمان و در جهان است.
سرهنگ پاسدار سعدی مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود نیز در این دیدار‌ها با تجلیل از خانواده شهدا و صبر و استقامت آن‌ها به کلام رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را کمتر از شهادت نمی‌دانند و این سرکشی‌ها و دیدار‌ها برای روحیه گرفتن ما و گم نکردن مسیر حرکت است و امیدواریم به برکت دعا شما خانواده شهدا و خود شهدا ما در این مسیر ثابت قدم بمانیم.
در این دیدار‌ها خانواده شهدا نیز به بیان خاطراتی از شهدا پرداخته و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
اهدا لوح یادبود و هدیه به خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این دیدار‌ها بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها