رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی اولویت اصلی دانشگاه آزاد اردبیل است.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۲۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

توسعه فعالیت‌های پژوهشی اولویت اصلی دانشگاه آزاد اردبیل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسحاق رسولی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد با درایت و حمایت مقام معظم رهبری شاهد تحول جدیدی بوده و این موضوع سبب شده تا امیدها برای رشد و تعالی هر چه بیشتر این دانشگاه زنده نگه داشته شود و به طور قطع دانشگاه آزاد نقش ویژه‌ای در ارتقای فضای علمی کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، گفت: فعالیت‌های دانشگاه آزاد نسبت به سال‌های گذشته روند صعودی داشته و رسالت دانشگاه این است که آینده مبهم و نامعلوم جامعه را به شکل سالم و مطمئن با تربیت دانشجویان و نخبه‌‌های علمی هدایت کند تا شاهد رشد و تعالی جامعه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل بیان کرد: مراکز دانشگاهی و علمی می‌توانند سرنوشت یک ملت را تغییر دهند و رویکرد جدید دانشگاه آزاد فعالیت در حوزه‌های توسعه پژوهش، فناوری و کارآفرینی بوده که این مسائل اولویت نخست دانشگاه شده است.

رسولی افزود: آموزش منجر به پژوهش و توانمندسازی در حوزه کارآفرینی بسیار حائز اهمیت بوده و باید بتوانیم دنشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی را به سمت و سوی کارآفرینی و کسب موفقیت در حوزه پژوهش سوق دهیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد یک مرکز فراجناحی بوده و تمامی گرایش‌های سیاسی در این دانشگاه قابل احترام است و دانشجویان این دانشگاه نیز به صورت هدفمند فعالیت سیاسی دارند ولی جناح‌بازی و اختلافات سیاسی در این دانشگاه جایگاهی ندارد.

ارسال نظرات