امام جمعه اردبیل گفت: ایستادگی 38 ساله جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه‌های غرب و شرق پدیده‌ای است که تاکنون هیچ جای دنیا مشاهده نشده است و نیروی انتظامی با ایجاد امنیت اقتدار خود را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۹۳۹۴۵۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

نیروی انتظامی با امنیت اقتدار خود را به نمایش گذاشته است/ جمهوری اسلامی ایران پدیده‌ای بی‌نظیر در دنیاست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اولین یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر با محوریت سرهنگ علی بیگلری با حضور مسئولان شهرستانی، سردار فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین حضرت آیت الله سید حسن عاملی در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل با اشاره به اهمیت شهید و شهادت در جامعه گفت: شهرستان مشگین‌شهر بیشترین شهدای نیروی انتظامی استان را تقدیم نظام اسلامی داده است.

 وی افزود: انسان هر گونه اعمالی که در این دنیا انجام دهد به صورت دقیق ثبت و ضبط می‌شود و در آن دنیا مورد بررسی قرار می‌گیرد لذا افرادی در این جامعه هستند که با امر به معروف از بقیه پیشی گرفته‌اند و کارکنان نیروی انتظامی از جمله‌ این افراد هستند که روزانه در حال امر به معروف و نهی از منکر هستند و در آن دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

 امام جمعه اردبیل با بیان اینکه مواد مخدر زندگی خانواده‌ها و حتی طایفه‌ها را نبود می‌کند گفت: نیروی انتظامی در جهت مقابله با چنین آسیب‌هایی که زندگی افراد را نابود می‌کند وارد میدان شده و در این راستا 16 هزار شهید تقدیم کرده است چرا که اصلاح جامعه سخت‌ترین کارهاست که در این کشور در سایه نیروی انتظامی محقق شده است.

 وی تاکید کرد: مقامات آمریکایی بارها اعتراف کرده‌اند که تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران پا برجاست نمی‌توان در منطقه خاورمیانه عرضه اندام کرد چرا که ایران تنها کشوری است که در مقابل غرب و شرق ایستادگی کرده و برای خود تصمیم گیری می‌کند و خاورمیانه را نیز تحت پوشش قرار داده است.

 آیت الله عاملی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی ایران در منطقه گفت: وقتی گروه‌های تروریستی به از خاک سوریه به طرف ایران حرکت می‌کنند نیروهای اطلاعاتی از جزئیات آن باخبر هستند و مدافعان حرم در خاک سوریه به دنبال نابودی گروه‌های تروریستی و بیگانگان در منطقه است تا منطقه در امنیت قرار گیرد.

 وی تاکید کرد: ایستادگی 38 ساله جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه‌های غرب و شرق پدیده‌ای است که تاکنون هیچ جای دنیا مشاهده نشده است چرا که این کشور در مقابل جنگ و تحریم و انواع تهاجمات فرهنگی ایستادگی کرده و اجازه نداده است که غرب در آن دخالت داشته باشد.

 دکتر عاملی گفت: مسئولیت نیروی انتظامی به قدری سخت و دشوار است که کوچکترین تهاجمات و تهدیدات در داخل کشور شناسایی و با آن مقابله می‌کند تا کشور در امنیت کامل باشد و مردم بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند.

 وی افزود: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در کشور اقتدار خود را به نمایش گذاشته است لذا جایگاه نیروهای مسلح در کشور بسیار حائز اهمیت است چرا که در سایه این نیروی قدرتمند نظام 38 ساله ایران پابرجاست.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تسلیحاتی قدرتمندترین کشور منطقه است که در حال حاضر به 54 کشور دنیا تسلیخات نظامی صادر می‌کند.

 وی در پایان گفت: در صورتی که از ظالم حمایت شود این ظالم بر شما مسلط خواهد شد لذا مدافعان حرم در مقابل ظالمان و کج اندیشی های غرب و شرق ایستادگی کرده است تا آنان را از میان بردارد و منطقه را از وجود ظالمان پاکسازی کند.

نیروی انتظامی با امنیت اقتدار خود را به نمایش گذاشته است/ جمهوری اسلامی ایران پدیده‌ای بی‌نظیر در دنیاست

نیروی انتظامی با امنیت اقتدار خود را به نمایش گذاشته است/ جمهوری اسلامی ایران پدیده‌ای بی‌نظیر در دنیاست

ارسال نظرات