خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کمیته محتوایی ستاد راهیان نور دانش آموزی شاهرود+عکس

جلسه کمیته محتوایی ستاد راهیان نور دانش آموزی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۹۶۴۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته محتوایی اردوی راهیان نور دانش آموزی شهرستان شاهرود با حضور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، فرماندهان و سرمربیان درس آمادگی دفاعی حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان، ایثار و کوثر، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه، مسئولین بسیج طلاب و روحانیون اردوئی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اتاق جانشین سپاه شاهرود برگزار شد.
در این جلسه در خصوص اعزام راوی و مداح و روحانی، بسته فرهنگی، محتوای مربوط به اتوبوس‌ها در منطقه، سین برنامه‌های اجرایی و تقسیم کار بین اعضاء بحث و تبادل نظر انجام شد.
سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی در این جلسه با تاکید بر کیفیت کار گفت: وقتی رهبری بر این امر تاکید دارند برای این است که راهیان نور فرصتی برای اثرگذاری و انتقال ارزش‌های ناب انقلاب و دفاع مقدس است و باید به نحوی کار کنیم که این اثرگذاری محقق شود و این با برنامه ریزی هدفمند محقق می‌شود.
وی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم آنچه دغدغه رهبر انقلاب و خواست ایشان است محقق شود و با جدیت باید تلاش کنیم تا بتوانیم در مدت کوتاه این سفر معنوی بتوانیم اثرگذاری خوبی را روی دانش آموزان شرکت کننده در اردو بگذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها