خبرهای داغ:
کارشناس جنگ نرم اذعان کرد:

لیبرالیسم در آستانه بحران های شدید اجتماعی

کارشناس جنگ نرم اذعان کرد: پایه های لیبرالیسم و دموکراسی وارد دوران جدیدی از بحران ها شده و نگرش به لیبرالیسم در واقع نگرش به نوعی بحران تلقی می شود و مشکلات روحی و روانی جوامع غربی در واقع پایان نگرش به بحران لیبرالیسم است.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۶۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

الماس پویا منش کارشناس جنگ نرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص گفتمان انقلاب و مطرح شدن ارتداد در جهان اسلام بیان کرد: موضوع ارتداد که دغدغه پیامبر اسلام بود دو جبهه حق و باطل را به وجود آورد.
وی گفت: بحث نفاق پس از جدایی حق و باطل نمایان شد و امروز پس از طی دوران های سخت تاریخی به انقلاب رسیدیم و امام امت نیز این دغدغه را داشتند که اگر ارتداد به وجود آید معنای واقعی گفتمان انقلاب و اسلام ناب محمدی چگونه به دنیا صادر خواهد شد.
کارشناس جنگ نرم سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که اگر گفتمان انقلاب نبود صادر کردن انقلاب به دنیا معنایی نداشت و من در دو جا این انقلاب را به تمام دنیا صادر کردم، زمانی که انقلاب به پیروزی رسید و دیگری زمانی که لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان تسخیر شد.
پویا منش عنوان کرد: پایه های لیبرالیسم و دموکراسی وارد دوران جدیدی از بحران ها شده و نگرش به لیبرالیسم در واقع نگرش به نوعی بحران تلقی می شود و مشکلات روحی و روانی جوامع غربی در واقع پایان نگرش به بحران لیبرالیسم است.
وی عنوان کرد: این مشکلات که باعث از هم گسیختگی نظام خانواده در غرب شده با گسترش بی اعتمادی در جوامع غربی شروع شده و امروز به بزرگ ترین چالش های اجتماعی تبدیل شده است.
کارشناس جنگ نرم سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود : در این میان مردم جوامع غربی احساس نوعی خلأ هویتی کردند و امروز به این نتیجه رسیده اند که به دنبال فرهنگ و فضای پاکی برای زندگی باشند.
پویا منش در ادامه عنوان کرد: بعد از امام خمینی(ره)، احزاب مختلفی در کشور به وجود آمدند و بسیاری از آنها با نفاق در صحنه حاضر شدند و دست در دست اکازیسیون خارج کشور داده و هجمه های فرهنگی و جنگ نرم را وارد کشور کردند.
وی خاطر نشان کرد: پس از جنگ تحمیلی، دشمنان به این نتیجه رسیدند برای این که بتوانند الگوهای ما را که از صفا و مروه گرفته شده و فرهنگ عاشورایی و مهدویت را از بین ببرند باید در اتاق های فکر خود برای گفتمان ناب انقلاب ایران اسلامی، جنگ نرم فرهنگی را آغاز کنند.
کارشناس جنگ نرم سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اهداف جنگ نرم اضافه کرد: دشمنان انقلاب در اتاق های فکر خود به این نتیجه رسیدند که بهترین فضا برای اجرای برنامه هایشان خانواده ایرانی، نسل سوم و و ارم انقلاب است که این نسل با انقلاب آشنایی ندارند.
پویامنش در ادامه یادآور شد: در همین راستا جنگ نرم با محوریت شهوت و مماشات در امور دینی، دین هراسی، آموزه های دینی با اجرای آئین های کذایی از طریق ماهواره در بین خانواده های ایرانی شروع شد.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف جنگ نرم این است که هیچ اثری از رشادت های شهدا و انقلاب برجا نماند و در همین راستا مبالغ گزافی را برای خانواده ستیزی در جامعه ایرانی هزینه کردند.
کارشناس جنگ نرم سپاه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: مبارزه و مقابله با این جنگ نرم باید از مدارس شروع شود که این امر نیاز به برنامه های کارشناسانه دارد و اگر دغدغه مند کار فرهنگی و توزیع ریز مسائل فضای مجازی نباشیم باید منتظر بحران شدید و انقلابی ضد انقلاب در کشور باشیم.
پویامنش با اشاره به وظیفه همه مردم برای مقابله با این هجمه ها اظهار کرد: اگر بتوانیم رسالتمان را به خوبی انجام دهیم و اصل موضوع انقلاب و جنگ نرم را برای نسل بعداز انقلاب تبیین کنیم، قدم های بزرگی را برای جوانان و خانواده ایرانی برمی داریم.
وی ضمن اشاره به دغدغه و وظیفه مسوولان امر در این خصوص عنوان کرد: باید دغدغه رهبر انقلاب و مسوولان دلسوز بین مردم و مسوولان اجرایی و فرهنگی کشور تقسیم شود و از برپایی این علم های منحرف جلوگیری شود.
کارشناس جنگ نرم سپاه امام حسن مجتبی(ع) خاطر نشان کرد: باید برنامه هایی تدوین شود که طی آن دانش آموزان، پیام آوران خانواده در امر فرهنگی باشند و هر فرد، فرمانده جنگ نرم در فضای کار و زندگی خود باشد.
پویامنش یادآور شد: مقابله با اهداف انقلاب و خانواده ستیزی آنچنان در اتاق های فکر سردمداران غرب برنامه ریزی شده که در ماهواره برای هر هدفی که در نظر گرفته اند، یک فیلم ساخته می شود تا از طریق آن بی فرهنگی در جامعه ایرانی جایگزین شود.
وی گفت: در حال حاضر بزرگ ترین دغدغه اجتماع ما، بحث فرهنگی است و در این امر اگر کوتاهی کنیم مدیون خون شهدا هستیم.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها