خبرهای داغ:
در نشست خبری هفته بسیج دانش‌آموزی مطرح شد:

شهیدحججی الگوی نسل چهارم انقلاب است

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: شهیدان حسین فهمیده و محسن حججی الگویی حقیقی و سرمشقی برای همه افراد و به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۹۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1375 روز 8آبان ماه به نام روز بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شد.
وی اضافه کرد: هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی و 13 آبان ماه نیز سالروز تسخیر لانه جانوسی (سفارت امریکا) به دست دانشجویان خط امام(ره) بوده که به روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.
این مسئول ضمن مطرح کردن این موضوع که 7 الی 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نتخاب شده است تصریح کرد: امسال هم همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متعدد برای این هفته در نظر گرفته شده است که به صورت روز شمار در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تبیین کرد: شعار "مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی" به عنوان شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال انتخاب شده است و دانش‌آموز محوری رویکرد اصلی می‌باشد.
ابراهیمی توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی به جوانان و نوجوانان را از اهداف بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: معرفی ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل دانش‌آموزان بسیجی و شرکت در فعالیت‌های گسترده علمی، فرهنگی، کیفی، کمیتی و اجتماعی از اهداف بسیج سازندگی است.
وی اضافه کرد: معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان که جامعه سازان آینده این کشور هستند و نیز تقویت روحیه نشاط ، شادابی، خلاقیت و گسترش تفکر بسیجی با اجرای برنامه‌های مختلف از دیگر برنامه های این سازمان است.
این مسئول ابراز کرد: شهیدان حسین فهمیده و محسن حججی الگویی حقیقی و سرمشقی برای همه افراد و به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب هستند.
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به حدیثی از مقام معظم رهبری مطرح کرد: پرداختن به موضوع بسیج امری مهم و پرداختن به موضوع بسیج دانش آموزی امری مهم تر است که باید مورد توجه قرار گیرد.
ابراهیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها و جلسات همفکری هایی لازم میان ارگانهای مختلف صورت گرفته تا بتوان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همه نهادها بهره کافی و لازم را برد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها