خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) گفت:

بسیج، ذخیره برجسته انقلاب

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: بسیج 21 قشر تخصصی دارد که بسیج دانش آموزسی یکی از بخش ها، و یکی از مهمترین آنها است
کد خبر: ۸۹۴۰۳۷۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) در نشست خبری صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی که در سالن جلسات شهید آوینی قزوین برگزار شده بود اظهار کرد: عنوان بسیج یکی از یادگاران امام خمینی(ره) است که پس از انقلاب به صورت تشکل رسمی و مردم نهاد که وظایفی در ابعاد مختلف بر دوش داشته و فعالیت می کنند.
طاهرخانی افزود: ابعاد اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی که بسیج در آن ها فعالیت داشته و سابقه و تجربه ارزشمند و نقش الهی و محوری که در دوران دفاع مقدس به جهانیان اثبات کرد و بنا به اقرار سردمداران و سرداران نظامی داخلی و بین المللی تاثیر بسیار زیادی در پیروزی جمهوری اسلامی در دفاع مقدس داشته است که با توکل به خدا و تمسک جویی از اهل بیت توانستند همگان را متحیر کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: بسیجیان با پایان یافتن جنگ تحمیلی در قالب گروه های جهادی و سازندگی به فعالیت های خود ادامه دادند و برادری خود با نظام ثابت کردند.
طاهرخانی تصریح کرد: بسیج در قالب بیست و یک قشر تخصصی دارد که بسیج دانش آموزی یکی از آن ها بوده و نقش بسیار تاثیر گذاری داشته و دارد.
وی تبیین کرد: به همین منظور رسما با عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده که در پی شهادت شهید فهمیده که به گفته امام خمینی(ره) رهبر سیزده ساله می باشد اعلام شده است.
وی در بخش پایانی گفت: در نهم اردیبهشت ماه سال 1375 مجلس شورای اسلامی به نام جوان و نوجوان و هفته بسیج دانش آموزی آن را به تصویب رساند که 86 برنامه محوری در حوزه های مختلف داشته که همه ساله از هفتم تا سیزدهم آبان ماه که با روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی هم تقارن دارد برنامه هایی را برای برگزاری در نظر دارند.
1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها