سید ساجد یعقوبی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی قابلیت‌های فرهنگی و تاریخی استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۵۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل معرفی قابلیت‌های فرهنگی و تاریخی استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم در دستور کار قرار گرفته است تا این ظرفیت‌ها به همگان معرفی شود.

وی با اشاره به این که اردبیل ظرفیت بزرگی در حوزه فرهنگ و تاریخ دارد افزود:‌ این ظرفیت‌ها نیازمند تبلیغ و اطلاع‌رسانی همه‌جانبه است تا بتوانیم ظرفیت‌های موجود در این حوزه را به طور مناسب به همگان معرفی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل از اتحاد و همدلی صدا و سیمای مرکز اردبیل با مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و بیان کرد: با همدلی و برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت صدا و سیما برای پیشرفت و توسعه صدا و سیمای استان استفاده کنیم.

ملااحمدی بیان کرد: استان اردبیل مفاخیر و مشاهیر متعددی دارد که باید این مفاخیر به همگان معرفی شود و در این زمینه صدا و سیمای استان نیز اقدامات مناسبی را مبنای کار قرار داده است.

وی از آمادگی برای تولید برنامه‌های خبری و مستندات با ظرفیت‌های استان خبر داد و بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل نیروهای فرهیخته و تخصصی دارد که از ظرفیت‌ این نیروها به نحو احسن برای توسعه و ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها استفاده می‌شود.

ارسال نظرات