امام جمعه اردبیل گفت: صدا و سیما نیازمند نیروهای فرهنگی تخصصی است که در این زمینه باید از ظرفیت نیروهای تخصصی به نحو مطلوب استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۴۰۴۵۸
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیجاز اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: صدا و سیما نیازمند نیروهای فرهنگی تخصصی است که در این زمینه انتظار می‌رود که از ظرفیت نیروهای تخصصی به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با اشاره به این که در این برهه تاریخی و حساس انتظار ما از صدا و سیما زیاد است افزود: باید صدا و سیما بتواند با تولید برنامه‌های فرهنگی گام بزرگی در خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بردارد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ایجاد شبکه‌های ماهواری و کانا‌ل‌های خبری به دنبال تضعیف فرهنگ اسلامی هستند که پشت این کانال‌ها و شبکه‌های ماهواره‌های سرمایه‌های کلانی خوابیده است که انتظار داریم صدا و سیما با هوشیاری و تولید برنامه‌های فرهنگی نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

عاملی تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل ظرفیت بالایی دارد که در صدا و سیمای مرکز اردبیل نیروهای تحصصی زیادی هستند که از مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اردبیل انتظار داریم از این ظرفیت‌ها استفاده شود و وحدت و همدلی را در بین کارکنان ایجاد کند.

وی با اشاره به مطالبات مردم مبنی بر تولید سریال صفویه خبر داد و اظهار کرد: نیاز است در این زمینه مسئولان صدا و سیما اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا این سریال در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید شود.

امام جمعه اردبیل با اشاره به نیاز مناطق مرزی اردبیل به شبکه‌های دیجیتالی گفت: انتظار داریم در این زمینه اقداماتی انجام داده شود و صدا و سیما برنامه‌های خوبی تولید کند تا دغدغه و نگرانی مناطق مرزی برطرف شود.

عاملی ظرفیت رادیو آران را یک ظرفیت بسیار مهم عنوان کرد و بیان کرد: هم‌اکنون این رادیو به خارج از مرزهای کشور نفوذ پیدا کرده که باید به نحو مطلوب استفاده شود.

ارسال نظرات