فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: قدرت سکان‌داری نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن را به میز مذاکره کشانده است.
کد خبر: ۸۹۴۰۵۲۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

قدرت سکان‌داری نظام جمهوری اسلامی ‌دشمن را به میز مذاکره کشاند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محمد پورمند عصر امروز در مراسم یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها با محوریت شهید حجت‌علی فرامرزی در مشگین‌شهر اظهار داشت: اگر کشورمان هم‌اکنون به امنیت و عزت امروزی دست یافته به برکت وجود مقام معظم رهبری و خون شهدای والامقام است و این موضوع به هیچ وجه کوچک و خرد نیست.

وی افزود: اگر امروز دشمن در میز مذاکره حاضر شده به‌ خاطر قدرت سکان‌داری نظام جمهوری اسلامی ایران است که تمامی این موارد در سایه خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام معظم رهبری نائل آمده و به همین منظور برگزاری یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها برای ارتباط بهتر با خانواده شهدا مورد توجه واقع شده تا بتوانیم از این طریق زحمات و دلاورمردی‌های شهدا را به همگان یادآوری کنیم.

فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج برگزاری یادواره شهدا است که در محلات مختلف برگزار می‌شود و یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گرامی‌ داشته می‌شود که به طور حتم در دستیابی به امنیت و اقتدار پایدار کشور موثر خواهد بود.

پورمند بیان کرد: دشمنان به دلیل داشتن نقشه‌ها و توطئه‌های شومی که در سرشان دارند موفق نشدند به خواسته‌ها و اهدافشان برسند و هم‌اکنون نیز درصدد هستند تا بتوانند نقشه‌های خود را پیاده‌سازی کنند که باید باز هم انتظاری جز شکست نداشته باشند چرا که سیاستی که برگرفته از نادرستی‌ها باشد هیچ فرجامی نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان با مسیری که برگرفته از نهضت حسینی بود توانستند با کم‌ترین امکانات نظامی به پیروزی دست یابند که این معجزه‌ای بیش نبود و نشان داد که حق همیشه بر علیه باطل پیروز است و هیچ نیرویی با هیچ عظمتی نمی‌تواند حق را نابود کند.

ارسال نظرات