خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف قزوین:

خدمت‌رسانی به زائرین، از مهم‌ترین دغدغه مسؤولان و خدام موکب اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: خدمت‌رسانی به زائران یکی از مهم‌ترین دغدغه مسؤولان و خادمان موکب این اداره‌کل است که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۰۸۷۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در جلسه هماهنگی عوامل اجرایی موکب حضرت سیدالشهدا اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در عتبات عالیات که صبح امروز در این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: خدمت‌رسانی به زائران یکی از مهم‌ترین دغدغه مسؤولان و خادمان این موکب است که امیدواریم بتوانیم به نحو احسن به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنیم.
وی ادامه داد: افرادی که به عنوان خادم در این موکب حضور پیدا می‌کنند باید هماهنگی‌های لازم بین آن‌ها صورت بگیرد تا خدمات‌رسانی تسهیل شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اجتماع عظیم اربعین اضافه کرد: امیدواریم زائران بتوانند از فرصت این سفر معنوی بیشتر بهره برده و در راستای فرهنگ عاشورا، شور و شعور حسینی گام بردارند.
عادی یادآور شد: موکب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در نجف اشرف برپا شده و تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائران حسینی توسط این اداره‌کل، ستاد عتبات عالیات و ستاد اربعین استان اندیشیده شده است.
این مسؤول مطرح کرد: در اجتماع عظیم اربعین، میلیون‌ها نفر از شیعیان، غیرشیعیان و عاشقان حسینی حضور دارند و این مراسم معنوی مانوری بزگ در تاریخ اسلام بوده که برگزار می‌شود.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها