خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

ایران اسلامی و انقلابی سوریه و عراق را از دست کفتارها نجات داد

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت گفت: این ایران اسلامی و انقلابی بود که کشور سوریه و عراق را از دست کفتارها نجات داد و حتی فراتر از اینها بیشتر کشورها را ایران نجات داد.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۶۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

ایران اسلامی و انقلابی سوریه و عراق را از دست کفتارها نجات دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: به برکت رهبری فرزانه و ملتی بصیر امروز اسلام در بالاترین سطح قدرت در دنیا قرار دارد حتی از زمان پیامبر(ص) و ائمه(ع) نیز بالاتر است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از جبهه مقاومت افزود: این ایران اسلامی و انقلابی بود که کشور سوریه و عراق را از دست کفتارها نجات داد و حتی فراتر از اینها بیشتر کشورها را ایران نجات داد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: اگر داعش پیروز می‌شد گریبان اکثر کشورها حتی اروپائی‌ها را هم می‌گرفت.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: کار داعش از لحاظ جنگی تمام شده اما کاری مهمتر مانده است که آن کار اعتقادی و فرهنگی است.

فلاح ابراز داشت: باید مسئولین ما  طرح‌های خود را پیاده کنند و مانند شهید «همدانی» که بسیج مردمی را در سوریه برنامه‌ریزی کرد و در کنار آن کارهای فرهنگی و اعتقادی نیز انجام می‌داد، وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری این است که در کشورهای بعد از داعش کار اعتقادی و فرهنگی بیشتری شود، خاطرنشان کرد: امید است روزی برسد که دنیا از دست ظالمان آسوده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات