فرمانده سپاه کوثر گفت: دشمنان در هر زمانی با هر ترفندی خواهان جذب جوانان و درگیر کردن افکار و رفتار آنان با الگوهای پلید غربی بوده و هستند، حال لازمه جامعه امر زما در این برهه از زمان حساس، بصیرت در دشمن شناسی است.
کد خبر: ۸۹۴۱۳۷۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

بصیرت‌افزایی نخستین اولویت برای دشمن‌شناسی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 100 شهید کوثر و 2 شهید گمنام در کوثر اظهار داشت: ترویج و تبیین آرمان‌های شهدا برای ما از اولویت بالایی برخوردار است و نیاز است با بصیرت‌افزایی که نخستین اولویت در جامعه است و سبب دشمن‌شناسی می‌شود ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه امروزه نیز ما می بایست این مسیر را ادامه دهیم افزود: دشمنان امروز و در هر زمان دیگری با هر ترفندی خواهان جذب جوانان و درگیر کردن افکار و رفتار آنان با الگوهای پلید غربی بوده و هستند، حال لازمه جامعه امروز ما در این برهه از زمان حساس، بصیرت در دشمن شناسی است؛ تفکری که شهدای ما آن را در جامعه احیا کردند.

فرمانده سپاه کوثر اضافه کرد: شهدا، راه ایمان، تقوا، بصیرت و دشمن شناسی و اطاعت از ولی فقیه را پیش گرفته و پیوند الهی را در آسمانها بستند، آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی ایران اسلامی، برای دفاع از ناموس و میهن از هر نقطه ایران چه از دل روستاهای دور افتاده و چه در شهر ها به جبهه های حق علیه باطل رفتند و جانانه در برابرشان ایستادگی کردند.

سرهنگ پوررحمان تصریح کرد: حال نوبت خادمین شهدا و دستندرکاران و دوستاداران شهدا است که به طرق متعدد در راستای حفظ و انسجام نظام اسلامی در راه این عزیزان گام بردارند؛ بصیرت افزایی، انقلابی گری و انقلابی ماندن لازمه حرکت در این مسیر است.

وی اظهارداشت: دشمن برای تباه کردن و ضایع کردن آرمان های شهدا و نیروی کار امروز جامعه اسلامی که همانا جوانان هستند، وارد میدان شده و می خواهد بنیان خانواده را با انحراف و بدعت متزلزل کند، فساد اخلاقی، از بین بردن عنوان مادری، اعتیاد، بدعت در مراسمات مذهبی، ترویج فرهنگ غربی، فساد مالی و ... از جمله تفکرات پلید استکبار در جامعه امروز ماست.

فرمانده سپاه کوثر گفت: ما در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم که هزاران شهید جان خود را برای امنیت و آسایش کنونی ما از دست دادند و هنوزم که هنوزه مادرانی چشم انتظار فرزندان خود در این کوچه و خیابان هایی که ما در ان زندگی می کنیم و پا در آن می گذاریم هستند بنابراین شایسته نیست الگوی زندگی ما به جای فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ غربی باشد.

دبیر یادواره شهدای کوثر و 2 شهید گمنام گیوی اظهار کرد: جاهلیت مدرن، تقلید از غربی ها، انحراف در فضای مجازی، از یاد بردن افکار و رفتار شهدا، لباس های غربی، رمالی و درویشی در شان ایرانیان نیست، ما دین اسلامی داریم و مذهب و مکتب ما قرآنی و حسینی است.

ارسال نظرات