خبرهای داغ:
برگزار شد:

نشست صمیمی فرمانده سپاه استان با دانش آموزان

نشست صمیمی فرمانده سپاه استان با دانش آموزان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد. صبح امروز (دوشنبه، هشتم آبان ماه) نشست صمیمی دانش آموزان بسیجی با حضور فرمانده سپاه استان در سالن جلسات شهید پرویز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۱۴۸۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

در این مراسم مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان ضمن خیرمقدم گویی به ارائه گزارشی از فعالیت های این سازمان پرداخت.
ابراهیمی عنوان کرد: جمع حاضر در این نشست ، در دوره ی یاوران ولایت که در تاریخ 26 تا 30 تیر در اردوگاه شهید کاوه مشهد مقدس برگزار شد حضور داشتند.
وی افزود: برای دانش آموزان در این دوره مأموریت ها و ساختار بسیج دانش آموزی و ولایت مدار بودن فرماندهان بسیج دانش آموزی و همچنین داشتن ابتکار و خلاقیت در اجرای برنامه های واحدهای مقاومت تشریح شد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی ادامه داد: دانش آموزان در پایان این دوره برای پذیرفتن فرماندهی بسیج دانش آموزی هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ انگیزشی آماده خواهند شد.
ابراهیمی تأکید کرد: دوره یاوران ولایت دوره ای مدیریتی، مهارتی و تشکیلاتی بود که با حضور اساتید مجرب استانی و کشوری برگذار شد.
ابراهیمی در ادامه گزارش خود گفت: دوهفته قبل از بازگشایی مدارس یک دوره ی آموزشی در قالب دوره تداوم به مدت یک روز دراردوگاه امام علی واقع در سپاه استان برگزار کردیم که در این دوره یک روزه فرماندهان واحد ها به عنوان یک رهبر کوچک سازماندهی شدند که طی آن چگونگی اتصال فرماندهان واحدها با مساجد و ارتباط با امام جماعت مسجد و شرکت منظم در نماز جماعت مسجد و برگزاری جلساتشان در مسجد صحبت شد.
وی افزود: در این دوره تداوم دانش آموزان درمورد مباحث اعتقادی و بصیرتی سوالاتی داشتند که به شبهات آنها پاسخ داده شد
همچنین ارتقای سطح اخلاقی و علمی فرماندهان واحدها و بحث جریان شناسی اخلاقی در این دوره یک روزه مطرح شد.
ابراهیمی در ادامه ی سخنان خود تصریح کرد: رویکرد و سیاست سازمان بسیج دانش آموزی ، دانش آموز محوری و هویت بخشی به دانش آموزان است در همین زمینه نیز شعارمان مدرسه انقلابی و دانش آموز انقلابی است.
وی افزود: امروز مهم ترین نیاز ما علاوه بر کادر سازی انقلابی بار آوردن دانش آموزان و تربیت نیرو های انقلابی است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گفت: ما به دنبال دانش آموزانی هستیم که مطالبه گر باشند و همچنین قدرت تشخیص دوست از دشمن و نیز قدرت نه گفتن به دشمن را داشته باشند.
ابراهیمی در تشریح عرصه های فعالیت بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی،تربیتی و اجتماعی فعالیت می کند.
ابراهیمی درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیج دانش آموزی تشکلی است که از بطن انقلاب رشد پیدا کرده و بزرگترین قشر بسیج و گسترده ترین تشکل است، بسیج دانش آموزی از یک سو دریافت کننده ارزش ها و از یک سو انتقال دهنده به نسل بعد است.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها