رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی:

همه تولیدات کشاورزی خراسان‌رضوی تا ۵ سال آینده بیمه می‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌ای در دست تدوین است که در آن مقرر شده تمام عرصه‌های فعالیت اقتصادی کشاورزی در طول ۵ سال آینده باید زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی قرار گیرند.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۰۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی مزروعی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مدیریت شعب خراسان رضوی بانک کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد در استان خراسان رضوی این است که بخش کشاورزی نیز باید مانند تمام فعالیت‌های اقتصادی دارای پشتوانه فعالیت باشد و بهترین نوع پوشش سرمایه‌گذاری استفاده از انواع بیمه نامه‌ها است که در بخش کشاورزی صندوق بیمه کشاورزی مصداق پیدا امی‌کند.

وی بیان کرد: به همین علت صندوق بیمه کشاورزی در کشور فعالیت می‌کند و تفاهم نامه سه جانبه‌ای هم برای مدیریت منابع و مصارف بیمه کشاورزی در خراسان رضوی هم اکنون به امضا رسیده که پایلوت کشوری آن در این استان در دست انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تأکید کرد: برنامه این است که با افزایش سطوح بیمه‌ای نوعی اطمینان برای ورود و سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی ایجاد کرده و علاوه بر این مواردی که خارج از توان اداره و مدیریت بهره‌بردار است را تا حد امکان جبران و زمینه ادامه فعالیت را ایجاد کنیم.

مزروعی تأکید کرد: در واقع برنامه این است که در طول ۵ سال تمام سطوح زیر کشت محصولات کشاورزی و تمام بهره‌برداران خراسان رضوی از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده و با این روش نیاز نباشد بخشی از سرمایه و اندوخته خود را برای اتفاقات غیرمنتظره کنار بگذارند.

وی ادامه داد: مدیریت منابع و مصارف در استان خراسان رضوی این امکان را ایجاد می‌کند که خسارات به صورت واقعی و در مدت زمان کوتاهی پرداخت شوند و از این طریق میل و رغبت بیشتری برای حضور در این عرصه برای سرمایه‌گذاران به وجود آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها