خبرهای داغ:
فرماندار شاهرود خبر داد:

با همکاری نیرو‌های مردمی ۱۳۰ تن کالا از شاهرود به کربلا ارسال شد

هاشمی در جلسه شورای اداری شاهرود با بیان اینکه مردم شاهرود بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به ستاد اربعین کمک کردند، گفت: از این رقم ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی به ستاد اربعین کمک شده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۳۵۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود که در سالن ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مردم شاهرود بیش از ۷۰۰ میلیون تومان به ستاد اربعین کمک کردند، گفت: از این رقم ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی به ستاد اربعین کمک شده است.
وی افزود: با همکاری نیرو‌های مردمی ۱۳۰ تن کالا به همراه شش تریلی و یک کامیون هفته گذشته به کربلا ارسال شد.
معاون استاندار سمنان برپایی نانوایی سیار را نیز از جمله برنامه‌های خوب ستاد اربعین شاهرود در سال جاری ذکر و خاطر نشان کرد: موکب مصباح الهدی شاهرود با ۱۲۰ نفر خادم از ۱۵۰ هزار زائر پذیرایی خواهد کرد و همچنین برای دو هزار نفر در ایام اربعین اسکان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مردم شاهرود برای دومین سال در اربعین حسینی موکب مستقل در کربلای معلی برای پذیرایی از ۱۵ هزار زایر در هر روز برپا خواهند کرد، افزود: ستاد مردمی اربعین شهرستان شاهرود تشکیل شده و با توجه به تجربه پارسال کار‌ها از انسجام بهتری برخوردار است.
وی افزود: در کمیته‌ای که برای این منظور تشکیل شده علاوه بر معتمدان شاهرود برخی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی نیز حضور دارند.
هاشمی گفت: همه اعتبار مورد نیاز برای پذیرایی از زایران توسط مردم تامین می‌شود و برای این منظور شماره حساب‌های بانکی و نیز محل جمع آوری نذورات به اطلاع مردم رسانده شده است.
وی گفت: امسال سه موکب در عراق برپا می‌شود که هر یک از آن‌ها روزانه به پنج هزار زایر سه وعده غذایی می‌دهد.
هاشمی با بیان اینکه به دلیل تعامل خوب اصناف و بازاریان شهرستان و نیروی انتظامی، خوشبختانه سرقت‌های حوزه بازار ۳۵ درصد کاهش داشت، بیان کرد: این مهم در مقایسه با سال قبل به میزبان هفت درصد کاهش را نشان می‌دهد که بیانگر همگاری بسیار خوب اصناف و پلیس در سطح شهرستان است.
وی پدافند غیر عامل را دفاع بدون سلاح خواند و تصریح کرد: در حوزه زیستی، جهاد و سایبری نقش پدافند غیر عامل بسیار حائز اهمیت است لذا این مهم می‌طلبد تا در زمینه آموزش‌های همگانی به عموم مردم اقدامات بیشتری صورت گیرد و همچنین دستگاه‌های اجرایی نسبت به آموزش کارکنان خودشان در حوزه پدافند غیر عامل اقدام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها