مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهیدباهنرشیراز؛

سفارت آمریکا چهره بین المللی کاخ سفید را مخدوش کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهیدباهنرشیراز گفت: تسخیر لانه ی جاسوسی باید مسیر راهی برای‌ ما دانشجویان وسرمشق فراموش نشدنی برای کسانی باشد که حل مشکلات کشور را امروزه به دست آمریکا می بینند.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۳۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، آرمان عباسی مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهیدباهنرشیراز با این جمله از شهید بهشتی که دانشجوموذن جامعه است اگردانشجوخواب بماندنمازامت قضا می شود،اظهار داشت:جمله ی بالامصداق دقیقی ازاتفاقاتی است که در۱۳آبان سال۱۳۵۸رخ داد و دانشجویان انقلابی خط امام اقدام به تسخیرسفارت امریکا درایران‌ کردند سفارتی که چهره ی بین‌المللی کاخ سفید رامخدوش کرد.

 
عباسی در ادامه بیان کرد:سفارت آمریکا باعث انزوای دوستان امریکا و به دست آوردن اسنادی در رابطه باخراب کاری ها و فعالیت های ضدانقلاب توسط دیپلمات های حاضر در آن سفارت علیه جمهوری اسلامی ایران بود.
 

وی در رابطه با انقلاب دوم بیان کرد:تسخیر لانه ی جاسوسی از زبان امام خمینی انقلاب دوم نامیده شد واین اقدام دانشجویان خط امام باید مسیر راهی برای‌ ما دانشجویان وسرمشق فراموش نشدنی برای کسانی باشد که حل مشکلات کشور را امروزه به دست آمریکا می بینند هرچند که گرگ همان گرگ است.

ارسال نظرات