خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه خبر داد:

بازگشایی مرز خسروی در آینده‌ای نزدیک

استاندار کرمانشاه با اشاره به تأمین زیرساخت‌های لازم در مرز خسروی گفت: توافق نهایی با دولت عراق صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک مرز خسروی باز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۲۴۴۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

استاندار کرمانشاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به آمادگی کامل کرمانشاه برای میزبانی از زائران حسینی اظهار داشت: زیرساخت های استان کرمانشاه تا مرز خسروی به صورت کامل آماده و تجهیز شده است.

 

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه شرایط برای پارک تا ۷۰ هزار خودرو در قصر شیرین فراهم شده است، ادامه داد: مسیر قصر شیرین تا مرز خسروی هم حدود ۱۶ کیلومتر است که در این مسیر ۲۷۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی زوار تا مرز خسروی در نظر گرفته شده است.

 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: شرایط اولیه در مرز خسروی برای پارک خودرو و دور زدن آنها مهیا است و همچنین اتوبوس هایی در نظر گرفته شده تا چنانچه حمل و نقل در داخل خاک عراق با کمبود خودرو مواجه شد از این اتوبوس ها استفاده شود.

 

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اولین سالی است که مرز خسروی برای عبور و مرور زوار تعیین شده است، همه تدابیر و شرایط مد نظر قرار گرفته و آماده شده و مشکلی وجود ندارد.

 

بازوند درباره بازگشایی مرز خسروی بیان داشت: بحث کوچکی در این زمینه با دولت عراق وجود داشت که توافق نهایی صورت گرفته و در آینده ای نزدیک مرز باز می شود.

ارسال نظرات