سید ساجد یعقوبی
امام جمعه پارس آباد گفت: شهید حسین فهمیده را بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان است و شهدای هشت سال دفاع مقدس با درک، فهم، بصیرت، تقوا، خدانگری و با تابعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در جهاد با دشمنان خدا شرکت کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۰۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

حسین فهمیده بهرتین الگو برای نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام سعید رشادی در اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد و جمعی از دانش‌آموزان با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی و اهمیت آن اظهار داشت: بسیج از نهادهای موثر و ولایت‌مداری است که روز به روز در حال شکوفایی است و به حول و قوه الهی امروز این شجره طیبه در سطح جامعه و نیز در بین احاد مردم فراگیر شده است.

وی، شهید حسین فهمیده را بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان معرفی کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با درک، فهم، بصیرت، تقوا، خدانگری و با تابعیت از رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) در جهاد با دشمنان خدا شرکت کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.

امام جمعه پارس‌آباد افزود: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش‌آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در تحصیل علم و ادب و اخلاق احساس نیاز می‌کنیم، تصریح کرد: جنگ همان جنگ است فقط سلاحش عوض شده و دانش‌آموزان امروز باید در سنگر علم و دانش ادامه‌دهنده راه شهیدان باشند.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد مطالبی در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج دانش‌آموزی ارائه کردند.

ارسال نظرات