خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

قطع ارتباط با آمریکا یک نقطه مثبت است

کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد: قطع ارتباط با آمریکا نقطه مثبتی برای خوداتکایی هرچه بیشتر ملت ایران است و باید ملت ایران بسیار هوشیارانه عمل کنند.
کد خبر: ۸۹۴۲۵۳۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

حمیدرضا آیتی غفاری کارشناس مسائل سیاسی، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون موج جدید تحریم‌های غیر برجامی علیه ایران اظهار کرد: باید توجه داشت که هر نوع تحریمی تهدیدات خاص خود را به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: فرماندهان و مسئولین مرتبط می‌بایست با پیش‌بینی‌ها و خودکفایی ها با تحریم ها مقابله کرده و اثر آن را تا حد ممکن کاهش دهند.
این کارشناس اتحاد داشتن با کشورهای دیگر را از عوامل موثر در افزایش اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: تهدیدات و تحریم‌ها در هر شرایطی اثرگذار خواهند بود ولی با پیش‌بینی های دقیق، هوشمندانه و به‌موقع می‌توان آن‌ها را تحت کنترل قرار داد.
آیتی غفاری تشریح کرد: طی پنج سال گذشته روابط دیپلماسی ما با سایر ملل و خصوصا قدرت های غربی حاصل چشمگیری به همراه نداشته است.
وی اضافه کرد: گوشه‌گیری و عدم رفتار قدرتمندانه سبب شده دشمن جرات کند قدم‌هایی را بردارد که حتی به برنامه دفاعی و موشکی ما اعتراض داشته باشد و با این شرایط و وضعیت کنار آمدن با آمریکا غیر ممکن است چرا که حوادث دیگری را با خود به همراه دارد.
این کارشناس با اشاره به بیانات مقا معظم رهبری مطرح کرد: باید توجه داشت که ارتباط ما با آمریکا ارتباط مفیدی نبوده تا قطع آن به ضرر ما باشد.
آیتی غفاری در بخش پایانی این گفت و گو خاطرنشان کرد: قطع ارتباط با آمریکا نقطه مثبتی برای خوداتکایی هرچه بیشتر ملت ایران است و باید ملت ایران بسیار هوشیارانه عمل کنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها