خبرهای داغ:
رییس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد:

قانون منع فعالیت بازنشستگان اجرایی می شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: به استثنای کسانی که مشمول ماده ۷۱ می شوند، این قانون برای همه و بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد از تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری اجرایی می شود
کد خبر: ۸۹۴۲۶۳۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مراسم تودیع و معارفه دو تن از بازرسان کل استان قزوین که صبح امروز با حضور مسئولان قضایی و اجرایی استان در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات علیرضا انصاری رییس سابق سازمان بازرسی استان قزوین و با اشاره به قانون‌منع استفاده از بازنشستگان بیان کرد: خوشبختانه با تفسیری که اخیرا در مجلس شورای اسلامی انجام شد، بازنشستگان منع فعالیت مجدد در دستگاه ها شدند.
وی گفت: به استثنای کسانی که مشمول ماده ۷۱ می شوند، این قانون برای همه و بدون در نظر گرفتن جایگاه افراد از تاریخ ۲۰ آبان ماه سال جاری اجرایی می شود.
رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: در این مسیر کسانی که این افراد را برای انجام فعالیت نصب می کنند نیز از مسوولیت واگذار شده انفصال می شوند.
سراج افزود: سازمان بازرسی کل کشور به استناد اصل ۱۷۴ قانون اساسی، ناظر بر اجرای صحیح قوانین است و در این مسیر هدف ما برخورد با مدیران و تشکیل پرونده برای آنها نیست بلکه سعی ما پیشگیری از وقوع جرم است.
وی عنوان‌کرد: متاسفانه ورودی دستگاه قضا در اختیار خود نیست و در این مسیر امور مختلفی دخیل هستند.
رییس سازمان بازرسی کل کشور اضافه کرد: ما به دنبال حل بحران کارگری در استان هستیم. چرا که اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال بسیار مورد توجه رهبر معظم انقلاب است.
سراج در ادامه تصریح کرد: از کل اقتصاد کشور، ۱۸ درصد اقتصاد و تولید به بخش خصوصی واقعی واگذار شد و ۲۸ درصد رد دیون شده است. اما با توجه به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر انقلاب اقتصادی، نتیجه این واگذاری ها معکوس بوده است.
وی یادآور شد: در مسیر تولید اگر نتوانیم با پدیده قاچاق مقابله کنیم اقتصاد کشور با مشکلات فراوانی مواجه می شود چرا که نقدینگی بخش خصوصی در پایین ترین حد خود قرار دارد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان با اشاره به تودیع و معارفه امروز علیرضا انصاری را از مدیران پرتلاش و درستکار و عبداله آقاعلیخانی را از بازرسان درست و پاک دست خواند که در امجام مسوولیت محوله بهترین مدیریت ها را داشته اند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها