خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی:

شهداء ایران اسلامی را به قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت رساندند

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی گفت: شهدای دانش‌آموز ما از شهدای کربلا و امام حسین (ع) درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و به مقام شامخ شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۲۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی: عباس صائمی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میامی در این آئین گفت: شهادت شهید حججی موج انقلاب عظیمی را در جهان اسلام ایجاد کرد و جوانان را برای دفاع از جبهه مقاومت به شور و پویایی واداشت.

وی افزود: دانش آموزان امروز باید با تاسی پذیری از شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم در جهت تحکیم بنیان انقلاب اسلامی تلاش نمایند.

 هممچنین غضنفری از رزمندگان دوران دفاع مقدس  در این یادواره اظهار کرد: داعشی ها همان منافقین دوران انقلاب اسلامی وخوارج  و پیروان یزدیدان هستند که با چهره اسلامی به مسلمان کشی می پردازند.

وی افزود:ما باید با عملی کردن فرمابشات مقام معظم رهبری جلوی این نفوذ دشمن در صحنه های فرهنگی بگیریم.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس در ادامه تاکیدکرد : نسل جوان باید تاریخ سراسر تجربه و افتخار هشت سال دفاع نقدس را بخوانند تا بدانند ایران اسلامی با دلاوری ها و خون دادن های چه جوانانی با اقتدار مانده است.

محمدرضا طالع زاری، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی نیز در این آئین گفت: شهدای دانش‎آموز دفاع از مملکت، دفاع از دین و ارزش‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقدم بر تحصیل دانسته و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و به سوی جبهه‌ها شتافته و با نثار خون خود در مقابل دشمنان ایستادند تا از وطن ،آبرو وناموس خود دفاع کنند.

وی افزود: شهدای دانش‌آموز ما از شهدای کربلا  و امام حسین (ع) درس و الگو  گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و به مقام شامخ شهادت رسیدند.

طالع زاری با بیان اینکه در سایه شهداء، ایران اسلامی به قله‌های رفیع ترقی و پیشرفت نائل شد، افزود:  اگر شهدا نبودند ایران اسلامی نمی‌توانست به این آرامش و عظمت امنیت دست پیدا کند و نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بسیار تعیین کننده بود.

 فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده میامی با اشاره به جایگاه نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: اقتدار، آرامش و نظمی که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

طالع زاری افزود: با توجه  به جنگ نرم دشمن و  نیاز جامعه دانش‌آموزی و نسل جوان و نوجوان  برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی، برگزاری چنین یادواره‌هایی آن هم با مشارکت دانش‌آموزان سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آنها می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها