خبرهای داغ:

طی آئینی از زحمات شهردار اسبق مهدیشهر تقدیر شد

درآئینی که با حضورفرماندار ،امام جمعه و مسئولین شهرستان واستانی درفرهنگسرای مهدیشهر برگزارشد از زحمات شهردار اسبق تقدیر وحاجی بگلو به عنوان شهردارجدید مهدیشهرمعرفی گردید.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۳۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درمهدیشهر؛ حجت الاسلام محمد بارانی دراین آئین اظهارکرد:حضور شهردار جوان وتحصیل کرده درمهدیشهر شاید امید ما رامضاعف کرده که انشاالله کارهای بهتری درخدمت رسانی به مردم خوب این شهر از شهردار وشورای جدید شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود:شرط موفقیت این است که همه دست  دردست هم دهیم وبایک وحدت وهمدلی هم افزایی گام های شهردار واعضای شورای شهر رامستحکم ترکنیم.

حسن ارگی، فرماندارشهرستان مهدیشهر گفت:خواست مردم شهرستان مهدیشهر،تقویت  وارتقا ادارات می باشد که دردستور کارقرار گرفته است.

وی درادامه با بیان اینکه شهرستان مهدیشهر رتبه اول گردشگری  را درزمینه جذب توریست دارد عنوان کرد: این شهرستان یکی از مناطق مستعد گردشگری دراستان می باشد که با وجودآب وهوای مناسب ،گردشگران زیادی را می طلبد .

فرماندارشهرستان مهدیشهر با اشاره به اینکه سالانه بیست میلیون  زائر از این استان به مشهد عبورمی کنند گفت:درزمینه صنعت توریسم باید برنامه ریزیهای بیشتری صورت پذیرد.

ارگی بیان داشت: با توجه به سرمایه گذاران مهدیشهر فضای آرامی در این شهرستان مهیاست  وفرصت های سرمایه گذاری بی شماری وجود داردکه باتوجه به ییلاقی بودن شهرستان می تواند به یکی از قطب گردشگری وسرمایه گذاری

تبدیل گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها