خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

استکبارستیزی مقدمه‌ای برای انقلابی‌گری است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: اگر روحیه انقلابی گری داشته باشیم قطعا استکبار ستیز هم خواهیم بود و راه مبارزه با استکبار ستیزی انقلابی گری است.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۹۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین صبح امروز در گردهمایی مصون سازی فرهنگی این ناحیه اظهار داشت: مردم مسلمان و عاشورایی ایران اسلامی در حوادث تاریخ ساز 13 آبان بخصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کردند که پایداری و استقامت در برابر زیاده خواهی، یاوه گویی و هوس رانی های استکبار در هر سطح و اندازه ای با توکل و اعتماد به تحقق وعده های راستین پروردگار عالم به پیروزی نهایی جبهه مستضعفین خواهد انجامید.
وی خاطر نشان کرد: مردم ایران برای اینکه دین خدا شیوع پیدا کند قیام و انقلاب کردند و همین عواملی که باعث بروز انقلاب شد، پایبندی به همین عوامل هم باعث استقرار و ماندگاری انقلاب اسلامی است.
رجبی رزانی یادآور شد: انقلاب های زیادی در جهان رخ داده است نظیر انقلاب کوبا، مصر و... ولی دوام زیادی نداشت چون رهبر نداشتند و یا اگر هم داشتند با یک تغییر رویکرد و رهبری از هم متلاشی شده و به سرانجام نرسیدند.
این مسئول عنوان کرد: امام خمینی (ره) از همان گذشته و در سال 1328 خوی و روش استکبار ستیزی را داشته و پیش گرفته بود و امروز همین روحیه استکبار ستیزی را رهبر معظم انقلاب دارند که همین استکبار ستیزی موجب رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی شده است.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با شاره به غیر قابل اعتماد بودن کشورهای استکباری، ابراز کرد: بارها مقام معظم رهبری به غیر قابل اعتماد بودن کشورهای استکباری تاکید داشته اند، ما در بحث برجام به 24 بند آن تعهد و عمل کردیم ولی آنها در بند اول آن که رفع تحریم ها است عمل نکردند.
وی تأکید کرد: اگر روحیه انقلابی گری داشته باشیم قطعا استکبار ستیز هم خواهیم بود و راه مبارزه با استکبار ستیزی انقلابی گری است.
رجبی رزانی با اشاره به حدثی از امام صادق(ع) گفت: بهترین تکیه گاه، حب و بغض در راه خدا است که اگر این باشد حج، نماز، زکات و... همه درست است این حب و بغض امروز یعنی استکبار ستیزی و پیروی از مظلوم و کسانی که امروز می ترسند و شعار مرگ بر آمریکا سر نمی دهند روحیه انقلابی گری ندارند.
این مسئول در خاتمه اظهار داشت: امروز همه با بینش و بصیرت حضور گسترده داشته و با فریادمان ضمن محکوم کردن اقدامات ننگین و ضد بشری و مداخله جویانه سران استکبار و عیادیش در داخل و خارج با هوشیاری تمام مراقب هرگونه نفوذ موذیانه استکبار بخصوص به بهانه تفاهم برجام در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهیم بود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها