بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه صحنه به مناسبت فرارسیدن روز 13 آبان؛

یوم الله 13 آبان مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکا است

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ازهیچ جنایت در مسیر رشد وتعالی نظام مقدس فروگذار نکرده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۳۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور صحنه به مناسبت فرارسیدن روز 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" بیانیه‌ای را صادر کرد که به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد.

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
13آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو وراهبری رهبری مدبر است که رهروانش بر گلدسته های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند و یادآور حماسه ی بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی واستبدادگریزی اسلام ناب را درپس نفرت از وطن فروشی وبیگانه پرستی به بار نشانده اند.
حماسه ی 13آبان ثابت کرد که همه ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی وطاغوتی از درون پوچ وپوشالی است ، در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد تکیه بر محبوب بندگان وقدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.
در آخر ما دانشجویان با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام میداریم که نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریدند با پیروی از رهبری حکیم و دانشمند ذره ای از آرمان های انقلاب و استکبار ستیزی کوتاه نمی آییم و با برگزیدن مطالبات رهبری به عنوان نقشه راه حرکت در مسیر نیل به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) ادامه میدهیم.

ارسال نظرات