سید ساجد یعقوبی
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: طبق وعده‌های به حق ولی امر مسلمین جهان نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۳۶۷۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

نابودی رژیم صهیونیستی را جشن خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزارش بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در اردبیل اظهار داشت: امروزه تنها ملت‌های مسلمان متصل به ولایت فقیه و ولی امر می‌توانند مسیر خود را ادامه داده و با شکست روبه‌رو نباشند چرا که بدون داشتن رهبر و پیشوا مسلمانان هیچ تاثیری نخواهند داشت.

وی با اشاره به ولایتمداری ملت ایران و پشتیبانی و حمایت از ولی فقیه بیان کرد: دیگر زمان خالی کردن پشت امام و رهبری و کشتن امام حسین(ع) به دست مسلمانان تمام شده و ملت ایران هیچ گاه پشت رهبر و ولی فقیه خود را خالی نمی‌کنند که برپایی راهپیمایی با این عظمت بیانگر و تائیدکننده این امر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش سپاه در پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب تصریح کرد: سپاه پاسداران برای شکست نظام استکبار جهانی اهتمام جدی داشته و عزم خود را جزم کرده که همین امر سبب شد تا استکبار جهانی دست به اظهارات سخیفانه بر علیه سپاه پاسداران بزند.

حاجی‌ صادقی افزود: با اقدامات و فعالیت‌هایی که سپاه دارد استکبار جهانی حق دارد از آن ناراحت شده و اقدام به توهین کند اما این توهین‌ها و اظهارات سخیفانه نه تنها از ارزش‌های والای این نهاد ارزشی کم نمی‌کند بلکه آمریکا و سردمداران آن را در نزد همگان رسواتر کرد.

وی گفت: براساس وعده‌هایی که ولی امر مسلمانان داده‌اند نابودی و از بین رفتن رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک بوده و به‌زودی دنیا این روز را جشن خواهد گرفت و حقانیت ایران اسلامی در دفاع از مظلومان و ستمدیدگان جهان بیش از گذشته نمایان می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حسینی بودن و حسینی ماندن را رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی و ولایت‌پذیری محض نشان داده‌اند که لیاقت درک حضور امام زمان را دارند و ولایتمداری را رمز پیروزی می‌دانند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم اردبیل در راهپیمایی روز 13 آبان‌ماه بیان کرد: این حضور پرشور و پرصلابت صورت یکپارچه و متحدانه نشان از قدرت ملت ایران و نظام دارد که لرزه بر اندام دشمنان انقلاب خواهد انداخت و خواب آنها را آشفته می‌کند.

ارسال نظرات