مسئولان دانشگاههاي شهرستان پارس آباد و جانشين سازمان بسيج دانشجويي استان اردبيل با خانواده دانشجوي شهيد ابوالحسني ديدار كردند.
کد خبر: ۸۹۴۴۸۴۰
|
۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

ديدار مسئولان دانشگاههای پارس آباد با خانواده شهيد ابوالحسني

به گزارش بسیج از اردبیل، مسئولان دانشگاهي شهرستان پارس آباد امروز طي مراسمي از خانواده دانشجوي شهيد غلامحسین ابوالحسني دیدار كردند.

در اين ديدار كه با حضور مسئولان دانشگاههاي شهرستان پارس آباد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي مغان، جانشين سازمان بسيج دانشجويي استان اردبيل و هيئت همراه انجام شد،‌ از خانواده شهيد ابوالحسني تجليل به عمل آمد.

حجت الاسلام مستانه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشكده كشاورزي مغان در این دیدار با گرامیداشت مقام و منزلت شهدا گفت: شهدا با نثار خون خود باعث اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران شد و آرامش و امنیت ما مدیون این شهیدان است و امروز با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می‌توانیم ادامه دهنده راستین راه آنان باشیم.

وي با با اشاره به اينكه هدف از این دیدار ارج نهادن به مقام والای شهیدان و تكريم خانواده هاي آنان است به بیان زندگینامه و خصوصیات دانشجوی شهید ابوالحسني پرداخت.

شهید غلامحسین ابوالحسنی، دانشجوي رشته پزشکی دانشگاه تبریز بود كه با شروع جنگ تحميلي بسیجی وار به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافت و در تاریخ يك ارديبهشت سال 1367 در منطقه دزفول به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای وادی رحمت به خاك سپرده شده است.

گفتني است، در این دیدار لوح سپاسی از طرف دانشگاه آزاد اسلامي، پيام نور، جامع علمي كابردي1 و دانشكده كشاورزي و منابع طبيعي مغان به برادر این شهید والا مقام اهدا شد.

ارسال نظرات