خبرهای داغ:
دکتر حسینی شاهرودی:

کمیسیون اقتصادی مشغول تصویب مواد لایحه بانکداری اسلامی است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت‌های نهم، دهم و یازدهم هیچ کدام در ارایۀ لایحۀ بانکداری اسلامی اهتمامی نکردند گفت: مجلس و نمایندگان مجلس خودشان اقدام به تدوین طرحی کردند که این طرح در سال گذشته اعلام وصول و به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد که نظرات مراجع عظام را هم وصول کردیم.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۹۹
|
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با بیان اینکه دولت نهم و دهم در خصوص ارایۀ لایحه بانکداری اسلامی اهمال کردند گفت: دولت نهم و دهم در این رابطه اقدامی نکردند به همین دلیل مجلس و نمایندگان مجلس خودشان اقدام به تدوین طرحی کردند که این طرح در سال گذشته اعلام وصول شد و به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد و ما در کمیسیون و در کمیته‌های مختلف در حال بررسی هستیم و از دو هفته گذشته درکمیسیون اقتصادی مشغول تصویب مواد آن هستیم. امیدواریم تا آینده نزدیک شاهد تصویب کامل آن باشیم تا آن را به صحن مجلس ارجاع دهیم.
دبیر کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: دولت نهم، دهم و یازدهم هیچ کدام اهتمامی به این امر نداشتند. ما طرحمان را با هماهنگی بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و همه دستگاه‌های ذی مدخل، چه بخش خصوصی و دولتی و چه پژوهشکده‌ها شروع کردیم و این طرح با هماهنگی آن‌ها پیش می‌رود و مغایریت با پیش نویس لایحه دولت ندارد بلکه آن را تکمیل و اصلاح کرده است، ضمنا جلساتی با مراجع عظام در قم داشتیم و نظرات مراجع عظام را هم در این حوزه وصول کردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها