خبرهای داغ:

مدیران بی‌توجه به حوزه تولید منتظر برخورد قاطعانه باشند

استاندار قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع رونق تولید تمام دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و اگر مدیری در این زمینه مساعدت لازم را نداشته باشد منتظر برخورد قاطعانه باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۱۶۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی با تولیدکنندگان در رونق اقتصادی استان نقش مهمی ایفا می‌کند و اگر این همراهی وجود نداشته باشد قطع به یقین نمی‌توانیم اهداق اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.
وی افزود: انجام اقدامات لازم برای تأمین سرمایه ثابت و در گردش واحد‌های تولیدی و صنعتی برعهده دستگاه‌های اجرایی است و اگر این مهم تحقق نیاغبد به اشتغال استان ضربه وارد می‌شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال جاری قرار داریم باید برای پیشبرد برنامه‌های مرتبط با حوزه اشتغال و تولید سرعت عمل بیشتری داشته باشیم تا از برنامه ریزی که انجام شده است، عقب نمانیم.
زاهدی ادامه داد: برخی از سازمان‌های دولتی مانند جهادکشاورزی و صنعت و معدن که بخش قابل توجهی از واحد‌های تولیدی تحت نظارت آن‌ها فعالیت می‌کنند باید مشکلات واحد‌های مذکور را احصا کرده و راهکار‌های مناسب برای رفع این مشکلات ارائه دهند.
وی با اشاره به برخی از مشکلات واحد‌های تولیدی استان عنوان کرد: کمبود نقدینگی، فرسودگی تجهیزات واحد‌های تولیدی و ماشین آلات آن‌ها از جمله مشکلاتی است که واحد‌های صنعتی و تولیدی استان با آن‌ها درگیر هستند که برای رفع این مشکلات باید با بررسی‌های کارشناسی شده بهترین راهکار‌ها اتخاذ و اجرایی شود.
استاندار قزوین تصریح کرد: رونق تولید موضوع بسیار مهمی است که باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی باشد، زیرا عدم توجه به این مهم موجب می‌شود بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات برطرف نشود.
زاهدی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها ریشه در بیکاری دارد، گفت: با توجه به اهمیت موضوع رونق تولید تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظف به همکاری با واحد‌های تولیدی و صنعتی هستند و اگر مدیری در این زمینه مساعدت لازم را نداشته باشد منتظر برخورد قاطعانه باشد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی حق ندارند خودشان قانون را تفسیر کرده و چوب لای چرخ واحد‌های تولیدی بگذارند و اگر چنین کنند قطع به یقین در مورد آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.
استاندار قزوین با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نحوه همکاری آنان با واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است، یادآور شد: با توجه به اینکه هنوز تغییرات مدیریتی استان به طور کامل انجام نشده است، این امر در تداوم همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نقش کلیدی ایفا می‌کند.
۱۰۰۹/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها