مصطفی برزگر
در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین صورت گرفت؛
گروه جهادی اعزامی از شهرستان دهلران به منظور خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) در حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) وارد شهر نجف شدند.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۰۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ گروه جهادی اعزامی از شهرستان دهلران به منظور خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) در حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) وارد شهر نجف شدند.

 بهروز اخزری مسئول گروه جهادی اعزامی به حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: براساس برنامه زمانبندی تهیه شده هر استان در قالب یک گروه جهادی به مدت 10 روز وظیفه خدمت رسانی به زائرین حسینی را در حرم مطهر امیرالمومنین(ع) را برعهده خواهد داشت.

 وی افزود: گروه جهادی اعزامی از شهرستان دهلران در قالب یک تیم جهادی ۲۰ نفره به نجف اشرف اعزام و از امروز کار خادمی خود را به مدت ۱۰ روز آغاز خواهند کرد.

 اخزری عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به حماسه اربعین حسینی و سرازیز شدن خیل عظیم مشتاقان و محبان اهل بیت(ع) در نجف اشرف سپاه پاسداران  با اعزام گروه های جهادی از سراسر کشور به نجف اشرف و با دایر نمودن چادر های امانات در حال خدمت به زائران می باشد.

 مسئول گروه جهادی اعزامی از شهرستان دهلران تصریح کرد: گروه جهادی اعزامی از شهرستان دهلران در شبستان حضرت زهرا (س) آماده خدمات دهی به همه ی زوار اربعین حسینی می باشند.

 

ارسال نظرات