سید ساجد یعقوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: یازدهمین نمایشگاه‌ سراسری کتاب اردبیل با حضور ناشران برتر از استان‌های مختلف کشور از ساعت 10 صبح امروز افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۰۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ناصر اسحاقی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برپا شدن سیصد و چهل و سومین نمایشگاه کتاب استانی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه یازدهمین دوره از نمایشگاه‌های بزرگ سراسری کتاب استانی در اردبیل است که با حضور ناشران برتر از استان‌های مختلف کشور برپا می‌شود.

وی با اشاره به زمان برپایی و افتتاح این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه سراسری کتاب از ساعت 10 صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل افتتاح خواهد شد و برنامه‌های مختلف فرهنگی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه درنظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: علاقه‌مندان برای حضور در این نمایشگاه از امروز تا 26 آبان ماه می‌توانند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 با مراجعه به ضلع جنوبی دریاچه شورابیل از غرفه‌های ناشران بازدید کرده و از جدیدترین کتاب‌های انتشار یافته با تخفیف مناسب بهره‌مند شوند.

اسحاقی بر ضرورت گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: توسعه روزافزون هر جامعه‌ای با افزایش میزان مطالعه و آگاهی اقشار مختلف مردم با روی آوردن به سمت و سوی کتاب محقق خواهد شد و شایسته است تمامی مسؤولان فرهنگی و آموزشی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با دعوت از تمامی علاقه‌مندان برای حضور در نمایشگاه سراسری کتاب در اردبیل، توضیح داد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای دوستداران کتاب فراهم نموده تا علاوه بر برخورداری از تازه‌های نشر، از تخفیف 40 درصدی خرید کتاب که به صورت میانگین در غرفه‌های مختلف ارائه خواهد شد، بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رونمایی ازکتاب، ایستگاه نقاشی برای کودکان و نقد کتاب از جمله دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نظرگرفته شده در یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان اردبیل خواهد بود.

ارسال نظرات