رئیس مرکز جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار عنوان کرد؛

امدادرسانی شبانه‌روزی تیم هلال احمر شهرشتان رشتخوار به کاروان‌های پیاده حرم رضوی

رئیس مرکز جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار از خدمات شبانه‌روزی تیم هلال احمر شهرشتان رشتخوار و ارائه آموزش‌های لازم به کاروان‌های پیاده حرم رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۱۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
ابراهیم رضازاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار در راستای فعالیت‌های خدماتی خود به زائرین مرقد مطهر امام رضا (ع) در قالب طرح همسفران خورشید به طور شبانه روزی با حضور در محل استراحت کاروان‌ها در این ایام امداد‌رسانی و آموزش‌های مورد نیاز در سفر را به زائرین در کاروان‌های پیاده ارائه می‌کند.

وی در ادامه همین مطلب افزود: طی دو روز گذشته بیش از ۱۲۰ زائر از کاروان‌های پیاده شهرستان‌های خواف و قائنات با عبور از حوزه شهرستان رشتخوار در محل استراحت‌گا‌های خود از خدمات امدادی و آموزشی اعضای هلای احمر این شهرستان بهره‌مند شدند.

وی همیچنین از استقرار تیم ۸ نفره امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان در مسیر تربت حیدریه به مشهد مقدس خبر داد و یادآور شد: تیم امداد شهرستان رشتخوار از فردا با استقرار در مکان امام زاده علوی همراه با ۵ امدادگر، ۲ امبولانس به زائرین کاروان‌های پیاده امدادرسانی خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها