نمایش آئینی «معین الضعفاء» از ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود

همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر، نمایش آئینی با عنوان «معین الضعفاء» از ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۹۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
حجت الاسلام مهدی سالاری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  بیان کرد: همزمان با روز‌های پایانی ماه صفر اجرای نمایش آئینی «معین الضعفاء» از سوی اداره اوقاف ناحیه یک مشهد و با همکاری و مشارکت نهاد‌های فرهنگی سپاه، فرمانداری، شهرداری، هیئت فاطمیون مدافع حرم برگزار خواهد شد.

وی افزود: به نمایش گذاشتن تاریخ زندگی ائمه اطهار (ع) در قالب هنر با هیئتی مدرن، چون جلوه‌های ویژه، نورپردازی حرفه‌ای با افکت‌های مختلف ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کرده که فرد را در دل تاریخ برده و خود را در آن اتفاق احساس می‌کند.

سالاری اظهار کرد: این برنامه از رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، صلح و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، واقعه کربلا و شهادت امام رضا (ع) را به نمایش خواهد گذاشت.

مدیر اجرایی این طرح ادامه داد: پایان بخش نمایش آئینی مربوط به شهدای مدافع حرم در قالب خوانش وصیت نامه دختر شهید و مراسم تشیع نمادین است.

وی اظهار کرد: تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی با حضور سخنرانان کشوری، اجرای نمایش آئینی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) از برنامه‌های این مراسم است.

سالاری با اشاره به اینکه هرشب برای بیش از سه هزار دعوتنامه تدارک دیده شده است اضافه کرد: علاقمندان برای تهیه دعوتنامه می‌توانند با شماره ۳۳۶۷۲۰۰۱ تماس حاصل فرمایند.

وی گفت: نمایش آئینی معین الضعفاء از سه شنبه ۲۳ آبا ماه به مدت شش شب از ساعت ۱۹:۳۰ در محل سالن ورزشی ۹ دی واقع در بلوار شهید آوینی برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها