همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج اردبیل عصر دیروز در سالن ولایت این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۲۲۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

همایش ائمه جماعات و مسئولان پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسن دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در همایش ائمه جماعات و مسئولین پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات که عصر دیروز در سالن ولایت برگزار شد اظهار داشت: سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی مخالف با نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت از شهروندان ایرانی در سفر به کشورهای منطقه جاسوسی می کنند.

دهقانی در ادامه به پاک سازی لوث وجود تروریست ها در سوریه و عراق پرداخت و گفت: با ایثار شهدای مدافع حرم و فرماندهان مستشار مستقر در سوریه و عراق و همچنین ارتش و نیروهای مردمی این کشورها داعش و ترویست ها متلاشی شدند و اکنون برای جبران شکست و سراغ ایجاد بحران در لبنان رفته اند.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در بخش بعدی سخنان خود در همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج پایگاه ها گفت: آمریکا در جرایم بین المللی؛ قاچاق انسان، مواد مخدر، تولید گازهای سمی و تخریب محیط زیست در جایگاه اول قرار دارد.

سرهنگ پاسدار حسن دهقانی در پایان سخنان خود گفت: بسیج با طی مسیر عقل و منطق و رویکرد انقلابی مخالف تندوری و هرگونه افراطی گری است.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی ستوده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل طی سخنانی بر هزینه کرد 740 میلیارد دلاری امریکا با اهداف اطلاعات و امنیت اشاره کرد و گفت: این سرمایه گذاری های سنگین در جهت پیشبرد اهداف اطلاعاتی جاسوسی و امنیتی استکبار است.

وی بالاترین تهدید از نظر مقام معظم رهبری را تشریح کرد و گفت: شاکله اصلی انقلاب؛ روحانیت و مسجد است.

وی با اشاره به چاپ مطالبی در نیویورک تایمز در باره تحلیل ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری گفت: شخصیت های سیاسی دنیا و این روزنامه سخنرانی های مقام معظم رهبری را تحلیل کرده و حیرت خود را از فرمایشات سه بعدی سفید (وضعیت داخل کشور) قرمز (کشورهای همسو) و سیاه (دشمنان ایران) آشکار کردند.

حجت الاسلام مهدی ستوده به نقل از این روزنامه گفت: به جز هیتلر و چرچیل که تنها 8 دقیقه سخنرانی سه بعدی داشته اند رهبری ایران نزدیک به سه ساعت چنین سخنرانی بدون تکرار را بارها داشته اند.

ستوده تلاش دشمن برای تخرب جایگاه ولایت فقیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: سلطنت طلبان کم کم تلقین می کنند که انقلاب فایده ای به مرم نداشته، جوانان و نوجوانان را به سمت انحراف فکری سوق می دهند تا فضا مسموم شود.

وی بر حفظ تک قطبی و پرهیز از ایجاد دوقطبی در جامعه تاکید کرد و گفت: منافع ملی در هر حال باید رعایت شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود به 48 نقطه سکونتگاه غیر رسمی اشاره کرد و گفت: این ساکنان هم وطنان و شهروندان ما هستند و دولت باید سازو کار های سکونت شهری برای انها فراهم کند و با طرح عناوین حاشیه نشینی غیر قانونی نباید مورد غفلت و بی توجهی قرار گیرند.

ارسال نظرات