نشست اعتقادی،معنوی و اخلاقی با موضوع فضای مجازی و خانواده در ناحیه خلخال در حوزه ام البنین(س) با حضور فرماندهان پایگاه های تابعه، شورای حوزه و سرگروه ها و مربیان صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۸۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

نشست اعتقادی واخلاقی با موضوع فضای مجازی و خانواده برگزار شد

به گزاش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این نشست صدیقی مسئول نظارت و تایید صلاحیت ناحیه بسیج خلخال بیان کرد: خانواده یکی از مهمترین ارکان جامعه است که به هر نحوی دشمن تلاش می کند بنیان آن را متزلزل نموده،پایه و اساس آن را نابود سازد.

وی گفت:دشمن از طرق مختلف از جمله جنگ های سخت،نیمه سخت و اکنون هم از طریق جنگ نرم و نفوذ درصدد از بین بردن نظام اسلامی و خانواده می باشد.

همچنین صدیقی تصریح کرد: دشمن از طریق فضای مجازی سعی دارد با ورود به حریم های خانوادگی و با اختلاف افکنی و ترویج خیانت زن و شوهر به همدیگر، بی حرمتی فرزندان به والدین،عادی سازی روابط نا مشروع و ازدواج سفید،قطع صله رحم و نهایتا بی اعتقاد کردن مردم خصوصا جوانان نسبت به دین اسلام و نظام باعث متلاشی شدن خانواده و در نهایت جامعه اسلامی گردد بنابراین ما باید با افزایش سواد رسانه ای خویش در کنترل آسیب های اجتماعی و روانی حاصل از سوء استفاده از فضای مجازی تلاش مضاعفی نماییم تا بتوانیم در مقابل نقشه های دشمنان پیروز و سربلند باشیم.

نشست اعتقادی واخلاقی با موضوع فضای مجازی و خانواده برگزار شد

ارسال نظرات