جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بیله سوار با محوریت مراسم استقبال از شهید حبیب اسلامی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۸۶
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

جلسه ستاد استقبال از شهید حبیب اسلامی در بیله سوار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که به منظور استقبال از شهید حبیب اسلامی امروز در فرمانداری بیله سوار برگزار شد نیز اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار نظام ما هستند و عزت و عظمت امروزی نظام و مردم مرهون از جان گذشتگی شهدا است.

سرهنگ پاسدار اختری گفت: بسیاری از کسانی که در دنیا باقی می مانند و هستند وظیفه شان امروز از کسانی که شهید شدند سنگین تر می باشد چون باید سنگر جهاد کبیر را نگهداریم.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشخصات شهید سعید بیان داشت: این شهید در تاریخ 24/2/65 در منطقه حاج عمران و در کسوت بسیجی به مقام شهادت رسید.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار عنوان کرد: تشییع این شهید راس ساعت 1 بعد از ظهر روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه این هفته از فلکه شهرداری(میدان مصلی) به طرف میدان علی ولی الله خواهد بود.

گفتنی است به همین مناسبت مراسم "شبی با شهدا" نیز پنج شنبه 25 آبان در حضور پیکر تازه تفحص شده این شهید در مسجد صاحب الزمان محله باباش برگزار می شود.

ارسال نظرات