مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان؛

آمادگی 15 گروه جهادی بلوچستانی جهت امدادرسانی زلزله

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تأکید بر آمادگی 15 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان گفت: از همان ساعات اولیه آمادگی خود را برای خدمت رسانی اعلام کردیم.
کد خبر: ۸۹۴۷۸۹۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، ساسان سالاری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: سانحه دلخراش زلزله غرب کشور که موجب از دست رفتن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد قلب تمامی مردم ایران را آزرد و چشم های زیادی را گریان کرد.

وی افزود: این غم بزرگ را به مقام معظم رهبری، تمامی مردم ایران و مردم داغدیده استان های آسیب دیده تسلیت عرض می‌کنم.

سالاری با بیان اینکه این زلزله سبب آسیب دیدن تعداد زیادی از منازل مسکونی، ساختمان های اداری و زیرساخت های منطقه شده است عنوان کرد: با تلاش شبانه رزی و مجدانه تمامی ارگان ها آوار برداری جهت نجات کسانی که زیر آوار مانده اند به اتمام رسیده اما با این حال برای رفع خرابی های حاصل از زلزله نیاز به همت و جهاد ملی است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با تأکید بر آمادگی 15 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان ابراز داشت: از همان ساعات اولیه با ارتباط گرفتن با گروههای جهادی، آمادگی خود را برای اعزام چندین گروه جهادی درمانی، عمرانی و خدمت رسانی اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون برای جلوگیری از وقوع هرج و مرج و بی برنامگی در منطقه، در حال بررسی شرایط جهت اعزام گروههای جهادی به منطقه برای خدمت رسانی هستیم.

ارسال نظرات