خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

روسای سازمانهای شهرداری باید از کارکنان رسمی یا پیمانی باشند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: روسای سازمان های شهرداری باید از کارکنان رسمی یا پیمانی شهرداریها یا دستگاه های اجرایی باشند.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۰۷
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین، در جلسه شورای شهر قزوین اظهار کرد: اعضای شورا در مراسم تحلیف، در برابر کلام الله مجید به خداوند متعال و شرف انسانی خویش سوگند یاد کردند که قانون اساسی و سایر قوانین را رعایت کنند.
وی افزود: خبر بهت آور انتصاب مسئول سازمان فرهنگی ورزشی با هیچ قانون و معیاری مطابقت ندارد و منطبق با ضوابط و مقررات نیست.
عضو شورای قزوین اذعان کرد: این انتصاب با ابلاغیه وزیر کشور مغایرت دارد زیرا روسای سازمانها باید از میان کارکنان رسمی یا پیمانی شهرداریها یا دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری با داشتن شرایط تحصیلی و تجربی مربوطه باشند.
رامندی اضافه کرد: این البته دخالت در انتصابات نیست و وظیفه نظارتی و برآمده از مسئولیت نظارت بر اجرای بخشنامه شورای اداری و استخدامی است.
وی خاطرنشان کرد: شهردار باید بداند که رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از ضروریات است و باید انتخاب بر اساس شایسته سالاری و توانایی باشد اما فردی که هیچ کار اداری و مدیریتی نداشته است چگونه می تواند سازمان فرهنگی ورزشی را مدیریت کند.
عضو شورای شهر ادامه داد: مسئول سازمان باید مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط داشته باشد اما سابقه فرهنگی فرد منتخب چیست و روزنامه نگاری را که کار این فرد است، نمی توان با سازمان فرهنگی ورزشی مقایسه کرد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها