مسوول سازمان بسیج دانشجویی کرمانشاه خبر داد:

اعزام 11 اکیپ دانشجو مهندسی برای شناسایی به مناطق زلزله زده

مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: طی فراخوان داده شده به دانشجویان استان و فارغ التحصیلان مهندسی ،یازده اکیپ به استعداد 50 نفر از داوطلبین بسیجی دانشگاهها جهت اعزام به مناطق زلزله زده فرستاده شدند.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۳۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، صلاح الدین قره تپه، مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در گفت و گو، ضمن آرزوی سلامتی برای مصدومان، اظهار داشت: طی فراخوان داده شده به دانشجویان استان و فارغ التحصیلان مهندسی ،یازده اکیپ به استعداد 50 نفر از داوطلبین بسیجی دانشگاهها ی استان جهت اعزام به مناطق زلزله زده فرستاده شدند.

قره تپه گفت: در پي وقوع زلزله مورخ ۲۱ آبان در مناطق غرب كشور، بسیج دانشجویی استانی با همکاری سازمان بسیج مهندسین و سازندگی سپاه نبی اکرم(ص)  با اعزام اكيپ كارشناسي به مناطق زلزله زده اقدام به بازديد مناطق آسيب ديده و برآورد خسارت خانه های آسیب دیده و دیگر مواردی که می تواند در تقویت توان دستگاه های اجرایی در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی موثر باشد، به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده اند.

مسوول  سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این نیروها به منظور رسیدگی بیشتر به مناطق زلزله زده به ویژه در سرپل ذهاب،ازگله، ثلاث باباجانی و دیگر مناطق زلزله زده  فرستاده شده اند.

وی بیان داشت: این اکیپها  ظرف 48 ساعت آینده باید  نسبت به برآورد دقیق  میزان خسارات وارده در تمام بخش های عمرانی ، تاسیسات زیربنایی ، ساختمان ها و اماکن دولتی ،  مساکن شهری و روستایی ، شبکه های انتقال آب  و برق  و .... اقدام ،و نتیجه را جهت جمع بندی نهایی  به بسیج دانشجویی استان  ارسال نمایند که بر اساس آن اقدامات بعدی انجام گیرد.

ارسال نظرات