مسئول بسیج دانشجویی استان همدان؛

ارسال 30 تن اقلام کمکی بسیج دانشجویی همدان به مناطق زلزله‌زده

مسئول دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برپایی 10 چادر درمناطق مختلف برای دریافت کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت:تاکنون 30 تن اقلام کمکی توسط بسیج دانشجویی جمع‌آوری و ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۴۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، طیب فریادرس با ابراز تاسف از وقوع  حادثه دلخراش زلزله در کرمانشاه اظهار داشت: درگذشت و مجروح شدن هموطنان عزیزمان بر اثر زلزله در منطقه غرب کشور باعث اندوه و ناراحتی بسیاری شد.

وی با ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله و عرض تسلیت به خانواده جان باختگان افزود: پس از وقوع زلزله صبح دیروز فراخوانی در راستای اعزام گروه‌های جهادی به مناطق زلزله زده صورت گرفت که طی سه ساعت پس از فراخون 350 نفر برای خدمات رسانی، آواربرداری و امدادرسانی در مناطق زلزله زده  اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه اقدامات اولیه در راستای اعزام 350 جهادگر به مناطق زلزله زده کرمانشاه صورت گرفت، عنوان کرد: پس از آن با تماس تلفنی که با مسئولین استان کرمانشاه برای اعزام افراد داشتیم آنها ابراز داشتند که به دلیل تراکم نیرو، نیازی به جهادگر ندارند و تنها به کمک نقدی و اقلام  کمکی برای کمک به آسیب دیدگان نیاز دارند.

مسئول بسیج  دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: پس از اعلام نیاز کرمانشاه، بلافاصله نسبت به برپایی 10 چادر در مناطق مختلف شهر در راستای دریافت کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اقدام کردیم.

وی از ارسال 30 تن اقلام کمکی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: تاکنون 30 تن اقلام کمکی شامل  چادر، پتو، مواد غذایی و آب معدنی  توسط بسیج دانشجویی جمع‌آوری و به استان کرمانشاه ارسال شد.

فریادرس با باین اینکه آسیب دیدگان زلزله  شدیدا به کمک رسانی مردم نیازمند هستند، یادآور شد:  خدمت رسانی به مردم رنج دیده حادثه تاسف بار زلزله  توسط بسیج دانشجویی استان همدان ادامه خواهد داشت  و حداکثر توان خود را برای امداد و خدمات رسانی به مردم زلزله زده  انجام خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز هموطنان آسیب دیده در مناطق زلزله زده بسیج دانشجویی آماده پذیرش کمک‌های نقدی و غیرنقدی بشر دوستانه مردم استان است.

 

ارسال نظرات