فرمانده انتظامي استان گفت: احداث پاسگاه پليس راه "اردبيل ـ سرچم" گامي مهم در ارتقا نظم و امنيت ترافيكي و كاهش حوادث رانندگي است.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۶۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

احداث پاسگاه پليس راه اردبيل / سرچم گامي مهم در ارتقا امنيت ترافيكي

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار "حسين عبدي" در حاشيه بازديد از روند عمليات اجرايي ساخت پليس راه "اردبيل ـ سرچم" به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: به حول و قوه الهي تا پايان سال 96 شاهد افتتاح و به بهره برداري رسيدن سه پاسگاه پليس راه در جاده هاي استان اردبيل با حمايت و پشتيباني اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خواهيم بود.

وي پاسگاه پليس راه "اردبيل ـ سرچم" را يكي از پروژه هاي عمراني پيش بيني شده جهت احداث و خدمات رساني جاده اي به مسافران و رانندگان معرفي كرد و افزود: محور سرچم راه ارتباطي استان اردبيل با مركز كشور و ديگر استان ها را به لحاظ مسافت و زمان سفر تقليل داده است؛ پس ضروري است امنيت ترافيكي اين محور تأمين شود.

فرمانده انتظامي استان اردبيل تصريح كرد: احداث و بهره برداري از پاسگاه پليس راه "اردبيل ـ سرچم" به لحاظ برخورداري از ترافيك مضاعف و حجم بالاي تردد گامي مهم در ارتقا نظم و امنيت ترافيكي، كاهش حوادث رانندگي و تأمين ايمني سفر است.

سردار "عبدي" با قدرداني از اقدامات اثربخش مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده اي استان اردبيل و احساس مسئوليت در قبال پيشگيري از حوادث رانندگي گفت: احداث پاسگاه پليس راه در محور "اردبيل ـ آستارا" و محور "گرمي ـ بيله سوار" دو پروژه عمراني ديگر در مسير خدمات رساني ترافيكي است كه در آينده نزديك احداث و به بهره برداري خواهد رسيد.

ارسال نظرات