سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دفاع مقدس گفت: مسئولین خود را خادم مردم بدانند و به دور از هرگونه جناح بندی های سیاسی و حذبی و سیاسی بازی زمان انتخابات به دور باشند و باید به خادمان ملت نیز کمک باید کرد تا امورات نظام مقدس کشور را به نحوه شایسته به انجام برسانند.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۹۱
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

مسئولین خود را خادم ملت بدانند/ با یکپارچگی آستانه صبر خود را در برابر هجمه های دشمنان افزایش دهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان  دفاع مقدس در سالروز شکست حصر سوسنگرد که صبح امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار گردید گفت: اصلی ترین نکته ای که در جامعه کنونی با وجود این شرایط سخت، حفظ وحدت میان مردم و مسئولین هست.

وی خطاب به رزمندگان ، پیشکسوتان دلسوختگان و جانبازان گفت: امروز کسانی که آگاهانه و نا آگاهانه موجب شکاف در جامعه یکپارچه نظام جمهوری اسلامی هستند خائین به نظام اسلامی می باشند.

رزمنده دفاع مقدس به شرایط کنونی کشور اشاره و افزود: کشور در سخت ترین شرایط سیاسی و فرهنگی و تحریم بی سابقه قرار دارد اما در اوج عزت و اقتدار قرار دارد که کلید موتور حرکت این نظام مقدس ایستادگی با عزت و شجاعانه فقط وجود وحدت و یک دلی میان مسئولین و مردم است.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: اگه با همان روحیه انقلابی و زمان جنگ و جبهه که دل ها یکی بود در روبه روی دشمن ایستادگی کنیم پیروزی حاصل خواهد شد ولی اگر روحیه انقلابی و جهادی نباشد زیر پوتین های پوسیده دشمن جان خواهیم داد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه افزود: باید یک دلی ، یکپارچگی و وحدت آستانه صبر خود را در برابر هجمه های بالای دشمنان افزایش دهیم و مسئولین نیز خود را خادم مردم بدانند و به دور از هرگونه جناح بندی های سیاسی و حذبی و سیاسی بازی زمان انتخابات به دور باشند و باید به خادمان ملت نیز کمک باید کرد تا امورات نظام مقدس کشور را به نحوه شایسته به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: تکلیف ملت و مسئولین نظام مقدس جمهوری ایران این است که در مقابل هجمه فرهنگی و سیاسی بیگانگان از سلیقه ها و تحلیل های فردی و تنگ نظری ها و بدبینی ها به دور باشند و بجای آن یک دلی یک پارچه گی و وحدت را حفظ کنند.

سردار نوعی اقدم ایران را با عزت ترین و با عظمت ترین کشور در منقطه نا آرام جغرافیایی عنوان کرد و گفت: این موفقیعت و پیروزی را مدیون سنگر سازان بی سنگری هستیم که برای بدست آوردن این آرامش و آسایش از جان و مال خود گذشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار