خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

ارتباط دانش آموزان با مسجد در طرح امیدان بسیج دانش آموزی

حجت الاسلام مرتضوی در نشست مربیان طرح امیدان حوزه بسیج دانش آموزی کوثر شاهرود گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح امیدان مربیان دانش آموزان را به سمت مسجد و شرکت در نمازجماعت سوق دهند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۴۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در نشست مربیان طرح امیدان بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود که در محل این حوزه برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری پیامبر و ائمه اطهار اظهار کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح امیدان مربیان دانش آموزان را به سمت مسجد و شرکت در نمازجماعت سوق دهند.
وی افزود: حلقه‌های صالحین مختص دانش آموزان نباشد و این حلقه‌ها در جمع فرهنگیان مدارس نیز اجرا شود تا ارتباط و صمیمیت بین مربیان و معلمان ایجاد شود و برنامه‌های طرح امیدان به کمک معلمین و مدیران موثرتر در مدارس اجرا شود.
مرتضوی با بیان اینکه اولویت ما جذب جوانان به مسجد و مسجد محوری در بسیج است گفت: شما باید تلاش کنید تا با ایجاد ارتباط دانش آموزان با مسجد محله بتوانید آن‌ها را جذب سنگر الهی کنید تا از آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.
سرمربی بسیج دانش آموزی شاهرود تاکید کرد: دشمنان امروز تلاش دارند با استفاده از فاصله بین فرزندان و خانواده و اجتماع و دوری از معنویات به اهداف خود برسند و وظیفه ما این است که این ارتباطات را مستحکم و قوی کنیم و باید در این راه دلسوزانه رفتار کنیم.
در این نشست مربیان صالحین نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرای بهتر این طرح نمودند.
لازم به ذکراست طرح امیدان امروز یاوران فردا به همت بسیج دانش آموزی در راستای تقویت معرفتی بصیرتی سیاسی مهارتی و اخلاقی دانش آموزان با محوریت روحانیون و طلاب و مسجد در مدارس هدف ابتدایی دبیرستان دوره اول و دوم استان سمنان اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها