خبرهای داغ:
جانباز و فرمانده مدافع حرم:

امروز باید دشمن و توطئه‌های آن را بشناسیم و مقابله درست کنیم

حسین پور در مراسم عزاداری ایام دهه آخر صفر در واحد پیشگام امام خامنه‌ای (ع) شاهرود گفت: امروز آنچه مهم است آگاهی و بینش درست از دشمن و توطئه‌های آن‌ها و حرکت در مسیر دفاع از اسلام ناب و مظلومان عالم است تا تحقق دولت مهدوی را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۸۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمود حسین پور در مراسم عزاداری ایام دهه آخر ماه صفر و بزرگداشت جانباختگان زلزله غرب کشور که به همت واحد پیشگام امام خامنه‌ای حوزه بسیج دانش آموزی ایمان در نمازخانه دبیرستان دوره دوم آیت الله خامنه‌ای شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام عزاداری اهل بیت (ع) با اشاره به خاطراتی از دلاوری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت سوریه و عراق اظهار کرد: ما خود در بطن جنگ هشت ساله و جنگ با تکفیری‌ها بوده و هستیم شاهدیم که رزمندگان امروز همان صلابت و اقتداری را دارند که رزمندگان دیروز داشتند.
وی افزود: رشادت‌ها و اخلاص و از خودگذشتگی جوانان امروز ایران اسلامی نشان از انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز را دارد و رهبری انقلاب نیز با این شناخت و بینش عمیق تاکید دارند که این نسل کمتر از نسل اول انقلاب و دفاع مقدس نیستند.
حسین پور با اشاره به توطئه‌های گوناگون دشمنان بر علیه نظام اسلامی گفت: تمام تلاش استکبار برای این توطئه‌ها و جنگ افروزی‌ها در منطقه ایران اسلامی و فرهنگ اسلام ناب است افزود: باید بدانید شما دانش آموزان که دشمن نمی‌خواهد ما مستقل باشیم و وابستگی ما را می‌خواهد و برای همین هم توطئه پشت توطئه را طرح ریزی و اجرا می‌کند.
وی با بیان اینکه پیامبر و ائمه از ما استقامت در دین را می‌خواهند و خود نیز اینگونه بودند عنوان کرد: امام حسین (ع) در راه حفظ دین خون خود را داد و ما نیز رهرو آن امام هستیم و برای حفظ دین و اسلام و مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در هر کجای عالم آماده و مهیا هستیم.
جانباز و فرمانده میدانی جبهه مقاومت تاکید کرد: امروز آنچه مهم است آگاهی و بینش درست از دشمن و توطئه‌های آن‌ها و حرکت در مسیر دفاع از اسلام ناب و مظلومان عالم است تا تحقق دولت مهدوی را داشته باشیم.
در این مراسم مداحان دانش آموز در رثای پیامبر و ائمه اطهار به مرثیه خوانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها